B2B-leadgeneratie.

Relevante leads met de hoogste conversiekans

Op zoek naar nieuwe, kwalitatief goede leads met een hoge scoringskans? Weten welke bedrijven je op welk moment het beste kunt benaderen? Met de bedrijfsdata van Company.info til jij je B2B-leadgeneratie naar een hoger niveau. Selecteer makkelijk bedrijven op kenmerken die voor jouw marktaanpak interessant zijn. En weet wanneer je hen het beste kunt benaderen door inzicht in o.a. bedrijfsveranderingen en updates.

Verbeter je leadgeneratie van bedrijven

Zijn bedrijven die onlangs zijn verhuisd voor jou interessant in B2B-leadgeneratie? Lever jij producten of diensten die interessant zijn voor bedrijven die MVO hoog op de agenda hebben staan? Of ben jij op zoek naar organisaties die lijken op jouw meest converterende klanten? Verbeter je B2B-leadgeneratie door snel en makkelijk organisaties te selecteren die passen bij jouw ideale klantprofiel. Zo verhoog jij de scoringskans van je B2B-marketingcampagnes.

In onze bedrijfsdatabase vind je actuele, relevante bedrijfsinformatie over potentiële bedrijven voor leadgeneratie. Aan de hand van deze informatie selecteer jij de bedrijven die voor jou interessant zijn. Zo vind je nieuwe leads op basis van:

  • Veranderingen bij organisaties
    Groeit het personeelsbestand van een organisatie of zijn er veranderingen in het management? Wellicht zijn zij op zoek naar een nieuw pand of naar een hele nieuw IT-structuur en vallen zij juist op dit moment binnen jouw relevante markt.
    Groeit het personeelsbestand of zijn er veranderingen in het management? Dit kunnen triggers zijn voor een klantbehoefte waarin jouw bedrijf voorziet.

  • Look-a-likes
    Je huidige klanten verklappen veel over waar je kansrijke nieuwe leads vindt. Zoom in op het organisatieprofiel van je beste klanten en gebruik die informatie om nieuwe bedrijven te selecteren voor campagnes. Grote kans dat zij ook interesse hebben in jouw product.

  • Bedrijfsnieuws
    Company.info koppelt bedrijfsnieuws en wijzigingen uit meer dan 1500 bronnen aan bedrijfsprofielen. Zo zie je in één oogopslag welke bedrijven gaan fuseren, verhuizen of uitbreiden en welke bedrijven dus binnen jouw relevante markt vallen. Blijf automatisch op de hoogte van deze belangrijke ontwikkelingen door nieuwsalerts in te stellen.

  • Webdata
    Doorzoek geautomatiseerd de content van websites van bedrijven op trefwoorden. Richt je je bijvoorbeeld op horecazaken die luxe koffie serveren? Door websites te doorzoeken op trefwoorden over dit onderwerp vind jij nieuwe leads.

  • IP-tracking
    Identificeer de bezoekers van je website en weet precies welke pagina’s zij bekijken. Met deze informatie weet jij precies welke leads interesse hebben in jouw producten. Volg je hen op met een retargetingcampagne of een telefoontje, dan is de kans op succes groot.

Twijfel je welke doelgroepen je het best kunt selecteren? Maak dan gebruik van onze marketing voorspelmodellen.

Datadriven B2B-targeting?

Lees de 3 tips om slim te segmenteren en de conversie van B2B-campagnes te verhogen. Download het whitepaper ‘Datadriven B2B-targeting’.

Probeer Marktview.

Benieuwd hoe wij jouw marketing activiteiten kunnen ondersteunen?

  • Breng je marktpotentieel in een paar klikken in kaart

  • Maak doelgroepselecties aan de hand van specifieke kenmerken en exporteer deze

  • Krijg een actueel en gedetailleerd inzicht in je relevante markt

  • Beschik altijd over de juiste adressen en bedrijfsgegevens van prospects

Zo versnel je stapsgewijs je B2B-leadgeneratie met Company.info

Verkort je sales funnel door snel de juiste leads te selecteren in B2B-leadgeneratie uit onze bedrijfsdatabase. Dat doe je in 4 stappen:

  • Baken je markt af
    Verklein de totale markt van bedrijven in Nederland tot jouw relevante markt door te segmenteren op kenmerken die voor jou interessant zijn. Denk aan branche, aantal medewerkers, bedrijfsgedrag, bedrijfsgrootte en financiële kenmerken zoals omzet.

  • Bepaal segmenten
    Verdeel je relevante markt onder in homogene groepen door te segmenteren op interne kenmerken en bedrijfskenmerken. Denk aan financiële kenmerken, omzet, bedrijfsgrootte, bedrijfsgedrag en locatie.

  • Selecteer prospectlijsten
    Zoek gericht naar leads binnen die homogene groepen. Van al die leads maak je prospectlijsten voor je marketing- of salescampagnes.

  • Benader de DMU
    De kortste weg naar succes is contact met de beslisser. Vind de beslisser van de bedrijven in je prospectlijsten door informatie over concernrelaties, bestuurders, enig aandeelhouders en overige belangen. Stem jouw boodschap af en benader de DMU met een passend verhaal.

Meer weten over B2B-leadgeneratie?

Ontdek hoe je meer kwalitatieve leads vindt die sneller converteren. Download gratis de factsheet ‘B2B-leadgeneratie’.

Ontvang leads zoals jij wilt.

Online via ons portal

  • Krijg toegang tot alle beschikbare bedrijfsdata via Company.info online en krijg een diepgaand inzicht in prospects en leads. Informatie over bestuurders, financiële gegevens en nieuws uit meer dan 1.500 bronnen vind je hier overzichtelijk van alle bedrijven terug. Volg van deze bedrijven alle veranderingen en hoe ze in het nieuws komen en stel eenvoudig leadlijsten samen.

Via de Marktview tool

  • Onderscheid de kenmerken van je beste klanten, bepaal klantsegmenten en kom erachter in welke segmenten je over- of ondervertegenwoordigd bent. Met Marktview ontdek je waar kansen liggen voor het vinden van nieuwe leads. Aan de hand van bedrijfspersona’s, via IP-tracking en door de content van bedrijfswebsites te doorzoeken met webdata.

Direct in je systeem

  • Bepaal je selectiecriteria en laad het gewenste aantal leads automatisch in je CRM- of ERP-systeem in via onze API’s. Zo beschik je continu over een actuele voorraad van nieuwe leads.

Als los databestand

  • Ontvang eenmalig de leads als (online) los databestand. Deze kun je downloaden of opslaan om later nog eens te gebruiken.

Aan de slag.

Wil je meer weten over de mogelijkheden? Vul onderstaand formulier in en een consultant neemt binnen 1 werkdag contact met je op.