Relatiebeheer optimaliseren.

Verhoog je klantloyaliteit

Ben jij altijd volledig op de hoogte van de laatste ontwikkelingen bij je klanten? Benut jij iedere sales trigger, zoals een verhuizing, omzetgroei of een fusie, optimaal? Weet jij welke klanten het meest in klantwaarde kunnen groeien? Hoeveel tijd en aandacht besteed jij aan optimaal relatiebeheer? Haal alles uit je klanten met de zeer uitgebreide bedrijfsinformatie en de slimme datatools van Company.info.

Ontdek cross- en upsell kansen

Company.info levert API’s waarmee je de kwaliteit van je klantinformatie automatisch volledig, betrouwbaar en actueel houdt. Hierdoor ontdek jij gemakkelijk nieuwe cross- en upsell kansen bij bestaande klanten. Verrijk de klantdata in je CRM- of ERP-systeem en optimaliseer je relatiebeheer. De profielen van bestaande en nieuwe klanten worden dankzij onze API’s automatisch verrijkt met relevante bedrijfsinformatie. Denk aan nevenvestigingen en dochterorganisaties, (groei in) omzet en winst en bedrijfsnieuws uit meer dan 1500 bronnen.

Aanvullende klantinformatie liever online bekijken? Met Company.info Online filter en segmenteer je gemakkelijk op diverse bedrijfskenmerken waarmee jij handmatig de data in je klantsysteem verrijkt.

Haal meer business uit bestaande klanten

Ontdek nieuwe cross- en upsell kansen

Speel in op sales triggers zoals een verhuizing, omzetgroei of fusie.

Meer over sales triggers

Verhoog de klantwaarde

Wees in ieder klantgesprek volledig op de hoogte van de laatste ontwikkelingen die spelen bij de klant.

Meer over klantinzicht

Meer B2B-salessucces?

Ontdek hoe je binnen 5 stappen meer B2B-salessucces bereikt. Download het whitepaper ‘Effectieve sales dankzij datadriven selling’.

Maak meer business mogelijk: verrijk je data met gedragskenmerken

Elke bedrijfscultuur is anders. Het ene bedrijf is innovatief, het andere behoudend. In het ene bedrijf viert een handelsgeest hoogtij, in het andere heerst meer een verzorgende cultuur. Dat maakt dat iedere klant gevoelig is voor andere argumenten. Verrijk de relatiebeheer data in je systeem met onze bedrijfspersona’s. Zo kun je heel gericht je tone of voice aanpassen en inspelen op de argumenten die voor jouw klant belangrijk zijn.

Sipko Adriaansen

Head of Business Relations, Ajax

Hoe beter je je klant kent, hoe beter je daarop kunt inspelen, hoe succesvoller we buiten het veld zijn.

Bereid je salesgesprekken optimaal voor.

Ken je de laatste financiële en organisatiedetails van je klanten? Weet je welke verschuivingen zich hebben voorgedaan in het management? En weet je waarmee je klanten de laatste tijd in het nieuws zijn geweest? Met Company.info kom je goed beslagen ten ijs en vergroot je de kans om tijdens een relatiebeheer gesprek meer business binnen te halen bij bestaande klanten.

Aan de slag.

Wil je meer weten over de mogelijkheden? Vul onderstaand formulier in en een consultant neemt binnen 1 werkdag contact met je op.