Marketing voorspelmodellen.

Kwalitatief goede leads voor marketing

Kost het je veel tijd om nieuwe doelgroepen te vinden? Zoek je manieren om je B2B-doelgroep nóg beter te bereiken? Met de marketing voorspelmodellen van Company.info vind je snel de beste leads met de grootste kans op conversie.

Vind met marketing voorspelmodellen de meest kansrijke doelgroepen

Company.info gebruikt slimme technieken, zoals predictive modeling, om doelgroep voorspellingen te doen. Wij vergelijken uitgebreide bedrijfsinformatie met kenmerken van je eigen klanten. Door deze matching krijg je inzicht in kansrijke doelgroepen, waaronder:  

  • Nieuwe leads die het meeste lijken op je bestaande klanten, de zogenaamde klant look-a-likes. 

  • De juiste doelgroep voor je volgende campagne, met de grootste conversiekans.

  • Bestaande klanten met de meeste groeipotentie

Meer leads met behulp van deze marketing voorspelmodellen 

  • Klant look-a-like-model
    Aan de hand van kenmerken van jouw best converterende klanten vinden we de beste leads. Denk hierbij aan kenmerken zoals de regio waar ze actief zijn, de omvang, de branche, de financiële situatie en de ontwikkeling die het bedrijf doormaakt.

  • Klantpotentie inschatten
    Op basis van de huidige klantwaarde schatten wij de aanwezige (groei-)potentie in van bestaande klanten en nieuwe leads.

  • Response model 
    Het response model analyseert de resultaten van eerdere door jou gevoerde campagnes. Door de response resultaten te analyseren, wordt het profiel van de best converterende leads inzichtelijk. Aan de hand van diverse kenmerken binnen dat profiel vinden we nieuwe leads voor jou.

Meer weten?

Benieuwd hoe marketing voorspelmodellen kwalitatief goede leads opleveren? Om marketing voorspellingen te doen, analyseren onze consultants de kenmerken van je huidige klanten. Vervolgens ontvang je een lijst met potentiële leads op basis van jouw wensen. Vul hieronder je contactgegevens in en we nemen binnen 1 werkdag contact met je op over de mogelijkheden.