Audiences voor Display advertsing.
- Target eenvoudig waardevolle B2B audiences voor display advertising.
- Verhoog de effectiviteit van display advertising.
- Bespaar media-uitgaven.
Blijven de resultaten van je campagnes achter en lukt het niet om doelstellingen te halen? Laat onze data je helpen! Verhoog de conversies van je (online) campagnes en sales activiteiten met kant-en-klare prospectlijsten en audiences.
Stap 1. Boodschap bepalen
Bepaal de boodschap voor jouw campagne en creëer de content.
Stap 2. Doelgroep selecteren
Kies één of meer van de 25 B2B-doelgroepen die passen bij jouw boodschap. Denk bijvoorbeeld aan bedrijven die juist nu groeien, bedrijven die duurzaamheid belangrijk vinden of familiebedrijven.
Stap 3. Kanaal kiezen
Kies het kanaal waar je de B2B-doelgroepen wilt benaderen. Target deze B2B-doelgroepen eenvoudig via bijvoorbeeld display advertising en/of LinkedIn of andere social media platforms en verhoog je conversies.
Vereisen jouw producten en/of diensten een targeting die verder gaat dan selecteren op branche en bedrijfsgrootte? Ben je het zat dat je campagne-uitingen worden getoond aan bedrijven die niet binnen je doelgroep vallen? Of lukt het je als sales niet om juist die bedrijven te vinden die nu willen kopen? Zorg dat campagnes en sales activiteiten beter converteren door te werken met onze B2B doelgroepselecties.
Deze B2B-doelgroepen zijn samengesteld op basis van bedrijfseigenschappen, bedrijfsgedrag en veranderingen bij bedrijven.
Beschikt een organisatie over een webshop? Wordt het bedrijfspand gehuurd of is het pand eigendom van het bedrijf? Op basis van verschillende eigenschappen hebben we unieke selecties gemaakt.
Audiences en prospectlijsten o.b.v. bedrijfseigenschappen:
Start ups
Jonge bedrijven met een vernieuwend idee en gericht op snelle groei.
Scale ups
Bedrijven met minstens tien medewerkers en die gedurende drie jaar minstens 20 procent per jaar zijn gegroeid.
Familiebedrijven
Bedrijven die eigendom zijn en/of geleid worden door leden van één familie.
Jubilarissen
Bedrijven die in een bepaalde periode een jubileum vieren.
Webshops
Bedrijven die een webshop zijn of beschikken over een webshop.
Bedrijven met een verouderd wagenpark
Bedrijven waarbij de bedrijfswagens aan vervanging toe zijn.
Pandeigenaren
Bedrijven die hun bedrijfspand in eigendom hebben.
Internationale bedrijven
Bedrijven met één of meer vestigingen in het buitenland (per land te selecteren).
Voor welke aankoopargumenten is een bedrijf gevoelig? Doet een bedrijf vooraf diepgaand marktonderzoek voordat zij beslissen met welke leverancier ze in zee gaan? Of is een goed gevoel bij een leverancier hebben een doorslaggevende factor? Op basis van het gedrag van bedrijven hebben we kant-en-klare doelgroepen geselecteerd. Hiermee wordt het mogelijk potentiële klanten heel gericht te benaderen.
Audiences en prospectlijsten o.b.v. bedrijfsgedrag:
MVO (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen) gerichte bedrijven
Bedrijven die actief zijn met duurzaam ondernemen.
Early adopters
Bedrijven die als eerste een bepaald product of een bepaalde technologie beginnen te gebruiken.
Impulsieve kopers
Bedrijven die gevoelig zijn om te switchen/ iets nieuws te proberen.
Bedrijven met een verouderde web-omgeving
Bedrijven die op korte termijn een nieuwe website nodig hebben.
Nieuwe auto kopers
Bedrijven die nieuwe (bedrijfs)auto’s kopen.
2e hands auto kopers
Bedrijven die 2e hands (bedrijfs)auto’s kopen.
Faciliterende bedrijven
Bedrijven en instellingen die ingericht zijn op het ontvangen van veel bezoekers
Ieder bedrijf maakt veranderingen door. Denk aan een wijziging van het management of een productintroductie. Die veranderingen brengen vaak nieuwe behoeften met zich mee en zijn voor organisaties meestal een ideaal moment om bestaande leveranciers tegen het licht te houden.
Audiences en prospectlijsten o.b.v. veranderingen bij bedrijven:
Bedrijven in ontwikkeling
Bedrijven die onlangs positief in het nieuws zijn geweest.
Groeiende bedrijven (in locaties)
Bedrijven die onlangs een nieuwe locatie hebben geopend.
Groeiende bedrijven (in medewerkers)
Bedrijven die groeien in het aantal medewerkers.
Bedrijven met een verandering in het bestuur
Bedrijven die onlangs een nieuwe bestuurder hebben aangesteld.
Bedrijven in beweging
Bedrijven waar onlangs een overname, verzelfstandiging of samenvoeging heeft plaatsgevonden.
Innovatieve bedrijven
Bedrijven die openstaan voor vernieuwing.
Bedrijven met openstaande vacatures.
Bedrijven die op zoek zijn naar nieuw personeel.
Verhuizers
Bedrijven die onlangs verhuisd zijn.
Vereisen jouw producten en/of diensten een targeting die verder gaat dan selecteren op branche en bedrijfsgrootte? Ben je het zat dat je campagne-uitingen worden getoond aan bedrijven die niet binnen je doelgroep vallen? Of lukt het je als sales niet om juist die bedrijven te vinden die nu willen kopen? Zorg dat campagnes en sales activiteiten beter converteren door te werken met onze B2B doelgroepselecties.
Deze B2B-doelgroepen zijn samengesteld op basis van bedrijfseigenschappen, bedrijfsgedrag en veranderingen bij bedrijven.
Beschikt een organisatie over een webshop? Wordt het bedrijfspand gehuurd of is het pand eigendom van het bedrijf? Op basis van verschillende eigenschappen hebben we unieke selecties gemaakt.
Audiences en prospectlijsten o.b.v. bedrijfseigenschappen:
Start ups
Jonge bedrijven met een vernieuwend idee en gericht op snelle groei.
Scale ups
Bedrijven met minstens tien medewerkers en die gedurende drie jaar minstens 20 procent per jaar zijn gegroeid.
Familiebedrijven
Bedrijven die eigendom zijn en/of geleid worden door leden van één familie.
Jubilarissen
Bedrijven die in een bepaalde periode een jubileum vieren.
Webshops
Bedrijven die een webshop zijn of beschikken over een webshop.
Bedrijven met een verouderd wagenpark
Bedrijven waarbij de bedrijfswagens aan vervanging toe zijn.
Pandeigenaren
Bedrijven die hun bedrijfspand in eigendom hebben.
Internationale bedrijven
Bedrijven met één of meer vestigingen in het buitenland (per land te selecteren).
Voor welke aankoopargumenten is een bedrijf gevoelig? Doet een bedrijf vooraf diepgaand marktonderzoek voordat zij beslissen met welke leverancier ze in zee gaan? Of is een goed gevoel bij een leverancier hebben een doorslaggevende factor? Op basis van het gedrag van bedrijven hebben we kant-en-klare doelgroepen geselecteerd. Hiermee wordt het mogelijk potentiële klanten heel gericht te benaderen.
Audiences en prospectlijsten o.b.v. bedrijfsgedrag:
MVO (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen) gerichte bedrijven
Bedrijven die actief zijn met duurzaam ondernemen.
Early adopters
Bedrijven die als eerste een bepaald product of een bepaalde technologie beginnen te gebruiken.
Impulsieve kopers
Bedrijven die gevoelig zijn om te switchen/ iets nieuws te proberen.
Bedrijven met een verouderde web-omgeving
Bedrijven die op korte termijn een nieuwe website nodig hebben.
Nieuwe auto kopers
Bedrijven die nieuwe (bedrijfs)auto’s kopen.
2e hands auto kopers
Bedrijven die 2e hands (bedrijfs)auto’s kopen.
Faciliterende bedrijven
Bedrijven en instellingen die ingericht zijn op het ontvangen van veel bezoekers
Ieder bedrijf maakt veranderingen door. Denk aan een wijziging van het management of een productintroductie. Die veranderingen brengen vaak nieuwe behoeften met zich mee en zijn voor organisaties meestal een ideaal moment om bestaande leveranciers tegen het licht te houden.
Audiences en prospectlijsten o.b.v. veranderingen bij bedrijven:
Bedrijven in ontwikkeling
Bedrijven die onlangs positief in het nieuws zijn geweest.
Groeiende bedrijven (in locaties)
Bedrijven die onlangs een nieuwe locatie hebben geopend.
Groeiende bedrijven (in medewerkers)
Bedrijven die groeien in het aantal medewerkers.
Bedrijven met een verandering in het bestuur
Bedrijven die onlangs een nieuwe bestuurder hebben aangesteld.
Bedrijven in beweging
Bedrijven waar onlangs een overname, verzelfstandiging of samenvoeging heeft plaatsgevonden.
Innovatieve bedrijven
Bedrijven die openstaan voor vernieuwing.
Bedrijven met openstaande vacatures.
Bedrijven die op zoek zijn naar nieuw personeel.
Verhuizers
Bedrijven die onlangs verhuisd zijn.
Wil je meer weten over de mogelijkheden van B2B-doelgroepselecties voor jouw organisatie? Download de brochure en ontdek de mogelijkheden.
Liever direct contact?
Bel 020 – 2400 400 of mail naar service@company.info.