Meer conversie door gepersonaliseerde targeting
In B2B marketing wordt display advertising steeds meer toegepast voor het verhogen van de merkbekendheid. Onze B2B Audiences voor de zakelijke markt helpen je om jouw B2B-doelgroep te targeten die perfect aansluit bij je propositie.
B2B Audiences zijn er op verschillende niveaus. Het is mogelijk een audience samen te stellen op basis van harde kenmerken, zoals branche, aantal werknemers of bepaalde trefwoorden die vaak voorkomen op websites. Daarmee kun je de behoefte aan jouw producten of diensten behoorlijk goed voorspellen. Voor conversie-optimalisatie is het daarnaast ook belangrijk om antwoord te krijgen op vragen als: doet een bedrijf vooraf diepgaand marktonderzoek voordat zij beslissen met welke leverancier ze in zee gaan? Of is een goed gevoel hebben een doorslaggevende factor? Deze zachte kenmerken maken wij inzichtelijk met behulp van onze B2B buyer persona’s. Al deze segmentatie mogelijkheden zijn ingezet voor de B2B Audiences.
Vind de meest waardevolle doelgroepen voor je advertenties.
Verhoog de effectiviteit van display advertising en social mediacampagnes en bespaar op media-uitgaven.
Geneer meer leads door gepersonaliseerde content.
In 3 stappen de perfecte doelgroep voor je online marketingcampagne.
Stap 1. Boodschap bepalen
Bepaal de boodschap voor jouw campagne en creëer de content.
Stap 2. Selecteren
Kies één of meerdere van de B2B Audiences passend bij jouw boodschap. Voor display advertising doe je dit eenvoudig in je demand side platform (DSP).
Stap 3. Targeten
Target deze B2B Audiences via display advertising en/of social media platforms en verhoog je conversies.