Datadriven B2B-targeting?
Lees de 3 tips om slim te segmenteren en de conversie van B2B-campagnes verhoogt. Download het whitepaper ‘Datadriven B2B-targeting’.
Verbeter je klantontwikkeling en retentie door bedrijfsinformatie slim in te zetten. Maximaliseer de conversie en realiseer een optimale klantenbinding met de juiste inzichten over je bestaande klanten.
Zorg dat je een compleet klantbeeld hebt. Continu. Verrijk de relatiedatabase met specifieke bedrijfsgegevens. Gebruik die verrijkte klantinformatie om nieuwe inzichten voor marktbewerking op te doen en zo de kansen op meer business te verhogen:
Krijg inzicht in nevenvestigingen of dochterondernemingen die nog geen klant bij je zijn met een concernanalyse. Deze klanten lenen zich voor klantontwikkeling.
Ontdek nieuwsfeiten die aanleiding kunnen zijn voor een gerichte campagne, zoals een verhuizing of overname van een ander bedrijf.
Voorspel de marktpotentie of de kans op churn op basis van kenmerken die daar significant aan bijdragen. Zo weet je op welke klanten je een klantbehoud programma moet richten.
Herken klanten die je website bezoeken. Volg welke pagina’s ze bezoeken en voorzie ze gericht van aanvullende informatie.
Lees de 3 tips om slim te segmenteren en de conversie van B2B-campagnes verhoogt. Download het whitepaper ‘Datadriven B2B-targeting’.
Wil je inzicht krijgen in de groeipotentie van bestaande klanten of wil je het relatiebeheer verbeteren? Dan moet je jouw klanten door en door kennen, zodat je op basis daarvan de contactstrategie per segment kunt bepalen. Verrijk daarom de informatie in je eigen systeem met de data van Company.info. Welke dataverrijking voor jouw marktbewerking voorspellend werkt, is helemaal afhankelijk van de markt waarin je opereert en het type klanten dat je bedient. Onze consultants voorzien je graag van inspiratie.