IP-tracker.

Meer conversie door inzicht in online gedrag

Prospects die je website bezoeken direct relevante informatie laten zien? Exact weten welke bedrijven de webpagina over je nieuwe productaanbod hebben bezocht? Company.info levert je met de IP-tracker inzicht in welke bedrijven je website bezoeken en wat hun online gedrag op jouw website is. Speel daar realtime op in en verhoog je conversie.

Herken bezoekers met de IP-tracker

De IP-tracking tool geeft je inzicht in welke bedrijven jouw website bezoeken en wat hun online gedrag is. Company.info verrijkt het IP-adres en de bijbehorende bedrijfsnaam met aanvullende data, zoals branche, omzet, aantal medewerkers, vestigingsadres en concernrelaties. Via het IP-tracker dashboard is voor onze klanten alle relevante informatie direct inzichtelijk.

Herken je websitebezoekers en hun online gedrag via de IP-tracker. Verhoog je conversie dankzij de dataverrijkingen van Company.info.

  • Ontdek welke bezoekers converteren en welke juist niet.

  • Achterhaal op welke fronten hun gedrag en profielen overeenkomen of juist afwijken.

  • Krijg inzicht in de interesses en behoeftes van websitebezoekers op basis van het bedrijf waar ze voor werken.

  • Focus je op de internetpagina’s die prospects bezoeken en optimaliseer ze gericht.

  • Monitor en verbeter de conversie van banners, social campagnes en je nieuwsbrief.

Ontdek nieuwe leads en haal meer en rendement uit je website

Iedere bezoeker laat een digitaal spoor achter. Met de IP-tracker is dit spoor te volgen en vaak te koppelen aan een bedrijf. Dit helpt om gerichte marketingcampagnes op te zetten. Als je weet in welke sector een lead werkzaam is, kun je deze tijdens het sitebezoek direct naar de juiste landingspagina sturen. Ook is het mogelijk de content in je nieuwsbrief af te stemmen op de internetpagina’s die leads hebben bezocht. Of maak gebruik van liquid content en pas de webpagina aan op basis van het klikgedrag als je weet op welke banner of social content een lead heeft geklikt of uit welke branche hij/zij komt. Zo verhoog je de kans op conversie en haal je meer rendement uit je website.

Communiceer relevant en gepersonaliseerd, verhoog de conversie

De liquid content tooling in de IP-tracker maakt het mogelijk om de content op de website dynamisch te maken. Je stemt de content die getoond wordt specifiek af op de doelgroep. Denk aan een foto die aansluit bij de branche waarin de websitebezoeker werkt, een andere header of zelfs een compleet andere tekst. Daarmee verhoog je de kans op conversie.

Met behulp van de IP-tracker herken je bovendien waar websitebezoekers vandaan komen: hebben ze op een banner geklikt, komen ze via LinkedIn of Facebook of hebben ze geklikt op een bericht in je nieuwsbrief? Ook op basis van deze informatie kun je met liquid content de informatie die je toont afstemmen op de interesse van de bezoeker.

Als prospects niet converteren, dan weet je welke bedrijven dit zijn en welke pagina’s zij hebben bezocht. Je hoeft niet af te wachten tot zij contact opnemen, je kunt hen proactief benaderen met relevante content. Uiteraard alleen mits je een opt-in hebt. Heb je die opt-in niet, dan kun je ze bij een volgend bezoek gepersonaliseerde informatie tonen. Je weet dan immers al waar hun interesses liggen.

Meer weten?

De mogelijkheden zijn eindeloos. We geven je graag advies hoe je IP-tracking inricht en wat het voor jouw bedrijf kan betekenen.

Neem contact op