Verbeter je B2B leadgeneratie
Zijn bedrijven die onlangs zijn verhuisd voor jou interessant in B2B-leadgeneratie? Lever jij producten of diensten die interessant zijn voor bedrijven die MVO hoog op de agenda hebben staan? Of ben jij op zoek naar organisaties die lijken op jouw meest converterende klanten? Verbeter je leadgeneratie van bedrijven door snel en makkelijk organisaties te selecteren die passen bij jouw ideale klantprofiel. Zo verhoog jij de scoringskans van je B2B-marketingcampagnes.
In onze bedrijfsdatabase vind je actuele, relevante bedrijfsinformatie over potentiële bedrijven voor B2B-leadgeneratie. Aan de hand van deze informatie selecteer jij de bedrijven die voor jou interessant zijn. Zo vind je nieuwe leads op basis van:
Veranderingen bij organisaties
Groeit het personeelsbestand van een organisatie of zijn er veranderingen in het management? Wellicht zijn zij op zoek naar een nieuw pand of naar een hele nieuw IT-structuur en vallen zij juist op dit moment binnen jouw relevante markt.
Groeit het personeelsbestand of zijn er veranderingen in het management? Dit kunnen triggers zijn voor een klantbehoefte waarin jouw bedrijf voorziet en waar jij dus op kunt inspelen met B2B leadgeneratie.Look-a-likes
Je huidige klanten verklappen veel over waar je kansrijke nieuwe leads vindt voor B2B-leadgeneratie. Zoom in op het organisatieprofiel van je beste klanten en gebruik die informatie om nieuwe bedrijven te selecteren voor campagnes. Grote kans dat zij ook interesse hebben in jouw product.Bedrijfsnieuws
Company.info koppelt bedrijfsnieuws en wijzigingen uit meer dan 1500 bronnen aan bedrijfsprofielen. Zo zie je in één oogopslag welke bedrijven gaan fuseren, verhuizen of uitbreiden en welke bedrijven dus binnen jouw relevante markt vallen voor B2B leadgeneratie. Blijf automatisch op de hoogte van deze belangrijke ontwikkelingen door nieuwsalerts in te stellen.Webdata
Doorzoek geautomatiseerd de content van websites van bedrijven op trefwoorden. Richt je je bijvoorbeeld op horecazaken die luxe koffie serveren? Door websites te doorzoeken op trefwoorden over dit onderwerp vind jij nieuwe leads voor je B2B-leadgeneratie.IP-tracking
Identificeer de bezoekers van je website en weet precies welke pagina’s zij bekijken. Met deze informatie weet jij precies welke leads interesse hebben in jouw producten. Volg je hen op met een retargetingcampagne of een telefoontje, dan is de kans op succes groot.
Twijfel je welke doelgroepen je het best kunt selecteren voor B2B-leadgeneratie? Maak dan gebruik van onze marketing voorspelmodellen.
Datadriven B2B-targeting?
Lees de 3 tips om slim te segmenteren en de conversie van B2B-campagnes te verhogen. Download het whitepaper ‘Datadriven B2B-targeting’.