Wat is je marktaandeel?
Ontdek in welke segmenten jouw marktaandeel hoog of juist laag is.
Wat is jouw marktpotentie en -penetratie in verschillende marktsegmenten? In welk opzicht wijken jouw klanten af van die van je concurrenten? En wat zijn de gelijkenissen? Wil je weten waarom klanten weglopen, zodat je dit met gerichte marketingacties voorkomt?
Ontdek in welke segmenten jouw marktaandeel hoog of juist laag is.
Krijg inzicht in de segmenteren met de hoogste kans op conversie.
Leer je klanten en prospects nóg beter kennen. Maak een compleet klantprofiel door meer dan 200 bedrijfskenmerken, nieuwsfeiten en webteksten over je klanten te analyseren. Door dit volledige klantbeeld ben jij in staat je marketingactiviteiten te optimaliseren. Vergroot je klantinzicht met een klantprofielanalyse. Achterhaal welke bedrijven je actief werft en welke je organisch krijgt. Ontdek hoe onderscheidend je bent in de markt.
Iedere marketeer wil graag kwalitatief goede leads vinden. Daarvoor moet je gerichte marketingcampagnes voeren. Company.info biedt diverse data-analyses voor markt- en klantinzicht. Eén daarvan is de marktpotentie-analyse.
Ontdek in welke segmenten jouw marktaandeel hoog of juist laag is.
Achterhaal waar jouw groeikansen liggen.
Krijg inzicht in de hoogte van jouw marktpenetratie bij dochterbedrijven en nevenvestigingen van klanten.
Met de marktpotentie-analyse ontdek je in welke marktsegmenten groeikansen liggen. Besteed je marketingbudget daar waar de beste kansen liggen.
Ontdek de beste investering voor jouw marketingbudget en laat onze marketing voorspelmodellen voor je werken. Lees meer over onze marketing voorspelmodellen.
Wie begrijpt waarom klanten overstappen naar een concurrent, kan zijn aanbod of zijn communicatie aanpassen zodat klanten geen reden meer hebben om weg te lopen. De churnanalyse van Company.info geeft inzicht in de diverse redenen waarom klanten geen zaken meer met je doen. Daarbij maken we onderscheid tussen het product- en dienstenaanbod en de wijze van communiceren (hoe vaak is er contact en via welke kanalen?). Op basis daarvan kun je klanten selecteren met een hoge churnscore en hen gericht benaderen met een relevant aanbod.
Marketing analytics: verrijk de data in je systeem met onze Marktview data.
Hoe meer data je van klanten en prospects hebt des te meer inzichten je uit analyses, oftewel marketing analytics, kunt halen. Daarom integreren wij de Company.info data-analyses voor markt- en klantinzicht in Marktview, onze zeer uitgebreide database met bedrijfsinformatie.