Relatiebeheer optimaliseren.

Verhoog je klantloyaliteit

Haal alles uit je klanten met de zeer uitgebreide bedrijfsinformatie en de slimme datatools van Company.info voor relatiebeheer. Blijf altijd volledig op de hoogte van de laatste ontwikkelingen bij je klanten door sales triggers te benutten. Denk aan een verhuizing, omzetgroei of een fusie. En krijg inzicht in klanten met de meeste potentie om in klantwaarde te groeien. Optimaliseer jouw relatiebeheer strategie door volledig inzicht in wat er bij jouw klanten speelt.

Klantrelaties opbouwen en onderhouden.

Upsellen of crossellen aan huidige klanten is makkelijker dan een nieuwe klant binnenhalen. Simpel. Als je relatiebeheer als een huis staat tenminste. Het is alleen mogelijk om klantrelaties op te bouwen en te onderhouden als je volledig op de hoogte bent van wat er bij jouw klanten speelt.

Op zoek gaan naar de nieuwste ontwikkelingen en updates bij je klanten kan alleen een tijdrovende klus zijn. Niet als je gebruikmaakt van de slimme datatools van Company.info voor je relatiebeheer programma. Dan heb je op één plek inzicht in relevante bedrijfsinformatie en ontwikkelingen van je klanten, zoals:

  • Concernstructuur
    Ontdek welke nevenvestigingen en dochterorganisaties er nog meer onder jouw klanten vallen.

  • Bedrijfsgegevens
    Vind uittreksels, check de omzet, winst en bekijk jaarrekeningen van al je klanten.

  • Bedrijfsnieuws
    Blijf op de hoogte van updates en ontwikkelingen bij je klanten door bedrijfsnieuws te volgen. Stel automatische nieuwsalerts in en ontvang nieuws van je klanten direct in je mailbox.

  • Aandeelhoudersinformatie
    Achterhaal de Decision Making Unit (DMU) en weet precies wie de beslissingsbevoegd is, zodat je zeker weet of je zakendoet met de juiste persoon.

Probeer Company.info

Vraag een gratis proefabonnement aan

Sales
  • 1 week lang gratis gebruikmaken van onze online portal

  • 10 bedrijfsprofielen inzien

  • 10 bedrijven exporteren

  • Toegang tot Company.info bedrijfsnieuws

  • Leads met hoogste kans op conversie

Bekijk de betaalde abonnementen
Sales

Haal meer business uit bestaande klanten met relatiebeheer.

Succesvol zijn op het gebied van relatiebeheer hangt af van 3 factoren. Je moet je markt goed kennen om te weten in welke segmenten groeikansen liggen. Zo spot je vervolgens binnen die segmenten cross- en upsellkansen bij huidige klanten. Als laatst is de timing van je contactmoment cruciaal. Met salestriggers voorkom je dat je net te vroeg of te laat bent met je aanbod.

Ken de markt van je klanten

Vergroot je marktinzicht en zie waar kansen liggen bij je huidige klanten.

Meer over marktinzicht

Ontdek cross- en upsell kansen

Speel in op sales triggers zoals een verhuizing, omzetgroei of fusie en plan je contactmoment op het juiste moment.

Meer over sales triggers

Verhoog de klantwaarde

Zorg dat je voor ieder klantgesprek volledig op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen die spelen bij de klant.

Meer over klantinzicht

Slimme datatools voor relatiebeheer.

De bedrijfsinformatie die jij nodig hebt voor relatiebeheer levert Company.info jou zoals jij wilt: online via ons portal of direct in jouw CRM- of ERP-systeem met API’s.

Direct in je systeem

Company.info levert API’s die de profielen van je bestaande klanten in je CRM- of ERP-systeem automatisch verrijken met relevante bedrijfsinformatie. Denk aan nevenvestigingen en dochterorganisaties, (groei in) omzet, winst en bedrijfsnieuws uit meer dan 1.500 bronnen. Zo heb je een compleet klantbeeld voor je relatiebeheer houd jij je klantinformatie altijd volledig, betrouwbaar en actueel. Cross- en upsellkansen spotten wordt zo een stuk makkelijker.

Meer over API's

Online via het portal

Aanvullende klantinformatie voor je relatiebeheer liever online bekijken? Met Company.info Online filter en segmenteer je gemakkelijk op diverse bedrijfskenmerken waarmee jij handmatig de data in je klantsysteem verrijkt. Ook blijf je via het portal realtime op de hoogte van nieuws en ontwikkelingen bij klanten door een volglijst aan te maken. Alle updates ontvang jij dan dagelijks of wekelijks in je mailbox. Handig, want die nieuwtjes kunnen mogelijke sales triggers zijn.

Meer over het online portal

Sipko Adriaansen

Head of Business Relations, Ajax

Hoe beter je je klant kent, hoe beter je daarop kunt inspelen, hoe succesvoller we buiten het veld zijn.

Bereid je salesgesprekken optimaal voor.

Kom goed beslagen ten ijs tijdens een relatiebeheer gesprek door op de hoogte te zijn van alle ins en outs bij jouw klanten met de data van Company.info. Hierdoor ken je de laatste financiële en organisatiedetails, weet je hoe je klanten de laatste tijd in het nieuws zijn geweest en speel je makkelijk in op verschuivingen binnen het management. Zo verhoog je met relatiebeheer de kans op het binnenhalen van meer business bij je bestaande klanten.

Aan de slag.

Wil je meer weten over de mogelijkheden voor jouw relatiebeheer? Vul onderstaand formulier in en een consultant neemt binnen 1 werkdag contact met je op.

Wij gebruiken jouw gegevens om contact met je op te nemen. Lees hierover meer in ons privacy statement.