Whitepaper: De ultieme datadriven online marketing funnel.
Lees hoe je in 6 stappen meer leads en conversies binnenhaalt door slim gebruik te maken van B2B-data.
Verbeter je klantontwikkeling en retentie door bedrijfsinformatie slim in te zetten. Maximaliseer de conversie en realiseer een optimale klantenbinding met de juiste inzichten over je bestaande klanten.
Zorg dat je een compleet klantbeeld hebt. Continu. Verrijk de relatiedatabase met specifieke bedrijfsgegevens. Gebruik die verrijkte klantinformatie om nieuwe inzichten voor marktbewerking op te doen en zo de kansen op meer business te verhogen:
Krijg inzicht in nevenvestigingen of dochterondernemingen die nog geen klant bij je zijn met een concernanalyse. Deze klanten lenen zich voor klantontwikkeling.
Ontdek nieuwsfeiten die aanleiding kunnen zijn voor een gerichte campagne, zoals een verhuizing of overname van een ander bedrijf.
Voorspel de marktpotentie of de kans op churn op basis van kenmerken die daar significant aan bijdragen. Zo weet je op welke klanten je een klantbehoud programma moet richten.
Herken klanten die je website bezoeken. Volg welke pagina’s ze bezoeken en voorzie ze gericht van aanvullende informatie.
Lees hoe je in 6 stappen meer leads en conversies binnenhaalt door slim gebruik te maken van B2B-data.
Wil je inzicht krijgen in de groeipotentie van bestaande klanten of wil je het relatiebeheer verbeteren? Dan moet je jouw klanten door en door kennen, zodat je op basis daarvan de contactstrategie per segment kunt bepalen. Verrijk daarom de informatie in je eigen systeem met de data van Company.info. Welke dataverrijking voor jouw marktbewerking voorspellend werkt, is helemaal afhankelijk van de markt waarin je opereert en het type klanten dat je bedient. Onze consultants voorzien je graag van inspiratie.
De sites van Company.info gebruiken cookies en/of vergelijkbare technieken van onszelf en van derden om onze websites te analyseren en optimaal te laten functioneren, om onze dienstverlening te verbeteren en voor het tonen van relevante advertenties op andere websites. Selecteer jouw persoonlijke voorkeur en bepaal met welke cookie instellingen jij onze website bezoekt.
Wij gebruiken voorkeurscookies om uw site-ervaring te personaliseren door uw taalkeuze en andere lokale instellingen te onthouden. Door deze cookies in te schakelen, kunt u genieten van een aangepaste browse-ervaring.
Statistiekcookies helpen ons te begrijpen hoe bezoekers met onze website omgaan door verzamelde informatie te analyseren. Dit stelt ons in staat om onze website te optimaliseren en uw gebruikerservaring te verbeteren.
Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers over websites heen te volgen. Ze zijn bedoeld om advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker. Deze advertenties worden zo waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.
Meer informatie over de cookies die we gebruiken lees je in het Cookiebeleid.
Om websitebezoek te meten en analyseren.
Om bedrijven en personen te herkennen die de website bezoeken.
Deze cookie wordt gebruikt om websitegedrag te analyseren in Hotjar en heatmaps te maken van pagina's.
Om klantonderzoek te doen via enquêtes en peilingen.
Om websitebezoek te meten en analyseren n.a.v. het tonen van advertenties op LinkedIn.
Om gebruikers van onze websites relevante advertenties te tonen op LinkedIn.
Om de conversie te meten n.a.v. het tonen van advertenties in Adwords.
Om gebruikers van onze websites relevante advertenties te tonen in Adwords.
Om lijsten met websitegebruikers samen te stellen aan wie in Adwords relevante advertenties getoond kunnen worden.
Om gebruikers van onze websites relevante advertenties te tonen op Bing.
Op Companyinfo.nl vertonen wij video’s van YouTube. Deze video’s zijn stukjes code (embeds) van YouTube zelf en maken gebruik van cookies. Met deze cookies wordt ook het aantal views op deze video’s geregistreerd. Company.info heeft geen invloed op deze cookies. Meer informatie hierover lees je in de privacyrichtlijnen van YouTube.