Veelgestelde vragen.

Company.info voor Salesforce App

Heb je een vraag over de Company.info voor Salesforce App? Hier vind je alle informatie over de app. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Algemeen

Is de app beoordeeld door Salesforce?

Jazeker, deze is gecertificeerd door Salesforce. Daarom staat de app nu ook op de AppExchange.

In welke talen is de Company.info voor Salesforce App beschikbaar?

De app is in het Nederlands en Engels in te stellen.

Hoe werkt het als ik een extra module wil afnemen?

Deze ontvang je nadat je de app hebt afgenomen op de Appexchange. Mocht je deze nergens meer kunnen vinden, neem dan contact met ons op.

Kan ik de app zelf installeren en configureren?

Ja, als Salesforce Administrator heb je de rechten om de app zelf te installeren en configureren. We leveren een gedetailleerde installatiehandleiding die je stap voor stap door dit proces heen helpt. Het is ook mogelijk om je Salesforce Partner hierbij te laten ondersteunen of (betaalde) ondersteuning via onze partner Valtech aan te vragen.

Kan ik de app in onze Sandbox omgeving testen voor ik een contract teken?

Ja, dit is mogelijk. Laat ons weten als je speciale wensen hebt bij het testen. Een vrijblijvende test van 30 dagen vraag je aan via de Salesforce AppExchange. Als je de app volledig hebt getest in de Sandbox dan kun je deze op je productie-omgeving installeren. Heb je hulp nodig bij deze installaties, vraag dan je Salesforce Partner om hierbij te assisteren. Heb je geen Salesforce Partner? Neem dan contact op met Valtech, de bouwer van de app.

Waar kan ik mijn wensen voor de Company.info voor Salesforce App kwijt?

Wensen rondom de app kun je sturen naar onze Partnermanager CRM, Jacqueline Westerouen van Meeteren, via jacqueline.westerouen.van.meeteren@company.info. In overleg met de partner wordt besloten om de wens al dan niet in te bouwen.

Technisch

Moet ik gebruikers aan de app toewijzen?

Nee, dat is niet nodig. De licenties van de app worden geleverd als een zogenaamde ‘Organization Wide’ licentie, wat betekent dat elke gebruiker automatisch toegang krijgt tot de app. Het enige dat de Administrator dient te doen is het toewijzen van de gebruiker aan een van de Company.info machtigingensets (Permission Sets), zodat de gebruiker gebruik kan maken van de app en toegang heeft tot de gegevens.

Welke machtigingensets (Permission Sets) moet ik aan mijn gebruikers toewijzen?

De machtigingensets vertegenwoordigen de modules die in de app beschikbaar zijn. Gebruikers mogen alleen aan de modules toegewezen worden waarvoor een contract is afgesloten. Bekijk het overzicht van machtigingensets.

Er wordt een SOAP-foutmelding weergegeven wanneer ik gegevens probeer op te halen via de Company.info-app. Is de verbinding met Company.info verloren gegaan?

Ja, dit gebeurt normaal gesproken wanneer de app niet is verbonden met de webservices van Company.info. Dit kan gecontroleerd worden door de app Company.info Setup te openen en op de Company.info tab te controleren of het systeem nog steeds is ingelogd. Zorg ervoor dat er is ingelogd met de standaardgebruiker die Company.info heeft toegestuurd, en niet met de beheerder. Een andere reden kan zijn dat de webservices van Company.info niet beschikbaar zijn. In dat geval zal dit door Company.info gecommuniceerd worden. Je kunt dit ook controleren via de storingen pagina.

De gegevens worden opgeslagen op het Business Dossier, maar ik heb een deel van de gegevens op mijn account nodig. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Dit kan via een van de template Flows die we aan de app hebben toegevoegd. Je kunt een van de Flows klonen en de ‘Assignments’ wijzigen. Ook kun je de Flow zo aanpassen zodat deze volledig past in de processen van jouw organisatie. Download de Customization Manual van de AppExchange, waarin beschreven staat hoe de Flow aan te configureren.

Wat is de beste lay-out om de opgehaalde gegevens weer te geven op het Account?

In de loop van de tijd hebben we een ‘best practice’ ontwikkeld voor het tonen van de opgehaalde gegevens aan de gebruikers binnen je organisatie en hebben we de lay-out beschikbaar gemaakt als een Account Lightning Page template. De template vind je terug in Setup onder het object Account (Account Record Page Companyinfo Template). Deze template kun je als referentie gebruiken. Ps. De template is beschikbaar vanaf versie 4.0.

Hoe werkt de Update Service?

Met de Update Service worden alle gegevens van Business Dossiers bijgewerkt met wijzigingen ontvangen vanuit de Company.info webservices. Het update proces werkt als volgt:

  • Eerst worden alle Business Dossiers gecontroleerd op updates en als er een update wordt gevonden, wordt het veld Enrich op het Business Dossier aangevinkt (True).
  • Vervolgens worden alle Business Dossiers waar Enrich is aangevinkt toegevoegd aan een callout om de bijgewerkte gegevens op te halen en op te slaan.
  • Zodra het dossier is bijgewerkt met de nieuwste gegevens van de Company.info Webservice, wordt het Enrich ‘uitgevinkt’ (False).
  • Als het dossier bij Company.info blijkt te zijn verwijderd, dan wordt het veld IsRemoved aangevinkt (True).
  • De Update Service zoekt niet naar updates voor Business Dossiers waar IsRemoved is aangevinkt (=True).
Hoe kan ik controleren of klanten uit de Kamer van Koophandel zijn verwijderd?

Als een klant uit de Nederlandse KvK is verwijderd, vinkt de Update Service het veld IsRemoved aan (op het Business Dossier). Vanaf dat moment worden voor deze Business Dossiers geen updates meer verwerkt. De app zal de gebruiker niet informeren via bijvoorbeeld een notificatie. Dit is iets wat de Admin zelf moet configureren. Mogelijk moet de Admin ook het veld IsRemoved toevoegen aan de Page Layout. Je kunt via Company.info Online (als je daar toegang toe hebt) controleren of een bedrijf is verwijderd bij de Kamer van Koophandel.

De Update Service werkt niet. Hoe kan ik controleren wat er misgaat?

Wanneer de Update Service niet werkt, wordt dit in de meeste gevallen veroorzaakt door een probleem met de data. Voor elk record dat niet geactualiseerd kan worden door de Update Service, wordt een Error Log aangemaakt met het dossiernummer dat het probleem heeft veroorzaakt. Open vervolgens het betreffende Business Dossier en controleer het volgende:

  • Hebben het KvK-Nummer (Registration Number) en/of het vestigingsnummer het juiste formaat (8 tekens)?
    Soms wordt een fout formaat veroorzaakt door een gegevensimport. Bij het importeren van data wordt soms de voorloop 0 van nummers verwijderd.
  • Is het Business Dossier verwijderd bij Company.info?
    Je kunt via Company.info Online (als je daar toegang toe hebt) controleren of een bedrijf is verwijderd bij de Kamer van Koophandel. Wanneer een bedrijf is verwijderd bij de Kamer van Koophandel wordt in dat geval het dossier ook uit de webservices van Company.info verwijderd. Deze zijn dan niet meer op te vragen door de app. Het kan voorkomen dat er in dezelfde periode ook een wijziging wordt aangeboden aan de Update Service, en deze probeert dan het Business Dossier op te halen bij Company.info. De Update Service  kan dan alleen geen Business Dossier vinden, waardoor er een foutmelding wordt teruggegeven vanuit Company.info, wat resulteert in een foutmelding in de error logs.

Zie voor meer details de FAQ ‘Hoe kan ik controleren of klanten uit de Kamer van Koophandel zijn verwijderd?’

Nadat de Update Service is uitgevoerd, is het veld Enrich voor een of meerdere Business Dossier records nog steeds aangevinkt. Hoe is dit mogelijk?

Met de Update Service kunnen alle gegevens van Business Dossiers worden bijgewerkt met wijzigingen ten opzichte van de Company.info webservices. Dit werkt als volgt:

  • Eerst worden alle Business Dossiers gecontroleerd op updates en als er een update wordt gevonden, wordt het veld Enrich op het Business Dossier aangevinkt (True).
  • Vervolgens worden alle Business Dossiers waar Enrich is aangevinkt toegevoegd aan een callout om de bijgewerkte gegevens op te halen en op te slaan.
  • Zodra het dossier is bijgewerkt met de nieuwste gegevens van de Company.info Webservice, wordt het veld Enrich ‘uitgevinkt’ (False).
  • Als het dossier bij Company.info blijkt te zijn verwijderd, dan wordt het veld IsRemoved aangevinkt (True).
  • De Update Service zoekt niet naar updates voor Business Dossiers waar IsRemoved is aangevinkt (=True).

Kort samengevat betekent dit dat nadat het Business Dossier is bijgewerkt door de Update Service het veld Enrich op False wordt gezet.

 

Echter, af en toe doet zich de volgende situatie voor die ertoe leidt dat het veld Enrich niet op False wordt gezet:
De Update Service ontvangt een update van Company.info en bevat bijvoorbeeld een gewijzigd adres bij de Nederlandse KvK. De Update Service zet het veld Enrich op True en probeert vervolgens alle gegevens van het Business Dossier op te halen bij Company.info. In dezelfde periode blijkt dat het Business Dossier is verwijderd bij de Nederlandse KvK, wat leidt tot het verwijderen van het Business Dossier uit de Company.info Webservices.

 

De Update Service probeert vanwege de ontvangen (adres)wijziging het Business Dossier op te halen bij Company.info, maar eindigt in een fout omdat er geen Business Dossier beschikbaar is bij Company.info. Het veld Enrich wordt door de Update Service daarom niet op False gezet.

 

Dit is handmatig op te lossen door eerst de status van de organisatie te controleren in Company.info Online, en wanneer blijkt dat de organisatie uit het Nederlandse handelsregister is verwijderd, dient het veld Enrich in het Business Dossier op False te worden gezet en het veld IsRemoved op True. Het Business Dossier wordt hierdoor niet meer opgenomen in de Update Service.

Via de app kan ik een bepaalde organisatie niet vinden, maar als ik zoek in Company.info Online kan ik het daar wel vinden. Is dit een bug in de app?

Nee, dit is geen bug. Dit gebeurt alleen voor organisaties die uit het Nederlandse handelsregister zijn verwijderd. Company.info verwijdert vervolgens de organisaties uit de Webservices-database, maar niet uit de Company.info Online-database.

Hoe kan ik contact opnemen met Support voor technische ondersteuning?

Wanneer je tegen een probleem aanloopt of vragen hebt over de app kun je een case loggen via salesforcesupport@company.info.

In het geval van een probleem van technische aard is het van belang om ons van onderstaande informatie te voorzien:

  1. Toegang tot de Salesforce omgeving waar het probleem zich voordoet.
  2. Toestemming om de configuratie handmatig te wijzigen (indien van toepassing).
  3. De details uit het Error Log (indien aanwezig).
  4. Een gedetailleerde beschrijving hoe het probleem te reproduceren
Is er een overzicht van de gebruikte Flows beschikbaar, zodat ik weet welke aanpassingen ik kan doen?

Ja, er is een overzicht aanwezig van de Template Flows die de app biedt, inclusief een uitleg per Flow. Ook is er een overzicht van Invocable Methods beschikbaar. Deze Invocable Methods zijn te gebruiken in jouw eigen Flows.

Neem contact met ons op om het gewenste overzicht te ontvangen.

Ik krijg een 'inputCountry' Flow Error wanneer ik een nieuw account aanmaak.

Indien je deze error krijgt nadat je een update hebt gedaan komt dit waarschijnlijk door het ontbreken van een variabel in je flow.  Dit kun je als volgt oplossen:

  1. Open de Flow die de error geeft
  2. Klik in de tab ‘Manager’ op ‘New Resource’
  3. Kies bij Resourcetype voor ‘Variable’
    Voeg de volgende gegevens toe:
    – API Naam: inputCountry
    (gebruik het exacte formaat)
    – Gegevenstype: Text
    – Standaardwaarde: NL
    – Beschikbaar voor invoer: True
  4. Klik op Opslaan
  5. Open de vervolgens ‘Organisation Search Flow’
  6. Klik op: ‘Selected Country’
  7. Voeg de variabele  ‘inputCountry’ toe
  8. Klik op Gereed
  9. Bewaar en activeer je Flow

Klik hier voor een meer uitgebreide uitleg.
Kom je er niet uit? Neem dan contact op en we helpen je graag verder.

Creditsafe Bedrijfsrapporten worden niet meer getoond.

Als het Creditsafe Bedrijfsrapport niet wordt getoond na het doen van een update, kan dit als volgt worden opgelost:

  1. Open de Flow die je hebt ingesteld op de pagina Rekeningverlichting (tab Business Data)
  2. Open ‘Show Business Dossier’
  3. Selecteer ‘Account Enrichment’
  4. Voeg de variabele {!recordId}
  5. Klik op Done
  6. Sla op en activeer.

Klik hier voor een meer uitgebreide uitleg.
Kom je er niet uit? Neem dan contact op en we helpen je graag verder.

Sinds de upgrade naar versie 5.5.4 krijg ik een error bij het aanmaken van een nieuw account.

Je kunt dit probleem oplossen door de ‘Global Value Set’ (Picklist Value Sets) voor het veld ‘Source Feature’ bij te werken.

 

Klik hier voor een uitgebreide uitleg.
Kom je er niet uit? Neem dan contact op en we helpen je graag verder.

Ik krijg de error "showManualAccountCreationButton" bij het uitvoeren van een flow.

Dit kan eenvoudig worden opgelost. Klik hier voor een uitgebreide uitleg.

Kom je er niet uit? Neem dan contact op en we helpen je graag verder.

Kosten en facturatie

Als ik de app bestel, heb ik dan alleen met Company.info een contract?

Als je Company.info voor Salesforce App in gebruik neemt, sluit je met twee organisaties een overeenkomst af:

  1. Met Company.info voor de data waarmee je de bedrijfsgegevens in Salesforce verrijkt en actualiseert.
  2. Met Valtech voor de licentie van de app. Deze factuur ontvang je vanuit onze partner, Valtech.
Hoe zijn de kosten voor de app opgebouwd?

De kosten van de app worden bepaald door de volgende elementen:

  • Hoeveel Salesforce gebruikerslicenties heb je in bezit?
  • Hoeveel modules worden geïmplementeerd; uitsluitend Nederlandse gegevens, of ook internationale gegevens? De business,  sales of ook de compliance module?
  • Hoeveel bedrijven worden verrijkt met de gewenste bedrijfsgegevens?

Afhankelijk hiervan wordt duidelijk welke kosten van toepassing zijn.

Kan ik de Company.info voor Salesforce App kosteloos testen?

Ja, het is mogelijk om via de AppExchange een gratis proefversie van 30 dagen aan te vragen. Voor de data ontvang je van ons een testtegoed. In de testperiode sturen wij een aantal begeleidende mails om je goed op weg te helpen.

Overstappen

Hoe stap ik over naar de nieuwe app?

Vraag de nieuwe app aan via het aanvraagformulier. Wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op om de migratie in orde te maken.

Kan ik de oude app blijven gebruiken?

Het is mogelijk om de oude app te blijven gebruiken, maar deze zal na dit jaar niet meer worden ondersteund. Op het moment dat je in een oude(re) versie van de app een bug ervaart dan zal Appsolutely dit niet opvolgen/ repareren. Uiteindelijk bepaal je zelf wanneer je overstapt op de nieuwe app.

Hoe werkt het als ik een extra module wil afnemen?

Hiervoor kan de admin via eigen SF omgeving in ‘Access Management’ aangeven als er extra gebruikers of modules gewenst zijn. Je ontvangt hiervoor van Appsolutely (partner en bouwer van de CRM app) een factuur.

Is de nieuwe app anders dan de vorige versie?

De modules worden steeds verbeterd en voorzien van nieuwe features. Bekijk de brochure voor een overzicht van alle features.

Hoe weet ik of ik met de laatste versie van de Company.info voor Salesforce App werk?

Wij sturen altijd de laatste versie naar de klanten en partners die bij ons geregistreerd staan als gebruiker van de app. Mocht je twijfelen, neem dan gerust contact met ons op via service@company.info.

Release Notes

Release notes januari 2023
Release notes november 2022
Release notes september 2022
Release notes april 2022

Company.info voor Salesforce App

Heb je een vraag over de Company.info voor Salesforce App? Hier vind je alle informatie over de app. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Algemeen
Technisch
Kosten en facturatie
Overstappen
Release Notes

Algemeen

Is de app beoordeeld door Salesforce?

Jazeker, deze is gecertificeerd door Salesforce. Daarom staat de app nu ook op de AppExchange.

In welke talen is de Company.info voor Salesforce App beschikbaar?

De app is in het Nederlands en Engels in te stellen.

Hoe werkt het als ik een extra module wil afnemen?

Deze ontvang je nadat je de app hebt afgenomen op de Appexchange. Mocht je deze nergens meer kunnen vinden, neem dan contact met ons op.

Kan ik de app zelf installeren en configureren?

Ja, als Salesforce Administrator heb je de rechten om de app zelf te installeren en configureren. We leveren een gedetailleerde installatiehandleiding die je stap voor stap door dit proces heen helpt. Het is ook mogelijk om je Salesforce Partner hierbij te laten ondersteunen of (betaalde) ondersteuning via onze partner Valtech aan te vragen.

Kan ik de app in onze Sandbox omgeving testen voor ik een contract teken?

Ja, dit is mogelijk. Laat ons weten als je speciale wensen hebt bij het testen. Een vrijblijvende test van 30 dagen vraag je aan via de Salesforce AppExchange. Als je de app volledig hebt getest in de Sandbox dan kun je deze op je productie-omgeving installeren. Heb je hulp nodig bij deze installaties, vraag dan je Salesforce Partner om hierbij te assisteren. Heb je geen Salesforce Partner? Neem dan contact op met Valtech, de bouwer van de app.

Waar kan ik mijn wensen voor de Company.info voor Salesforce App kwijt?

Wensen rondom de app kun je sturen naar onze Partnermanager CRM, Jacqueline Westerouen van Meeteren, via jacqueline.westerouen.van.meeteren@company.info. In overleg met de partner wordt besloten om de wens al dan niet in te bouwen.

Technisch

Moet ik gebruikers aan de app toewijzen?

Nee, dat is niet nodig. De licenties van de app worden geleverd als een zogenaamde ‘Organization Wide’ licentie, wat betekent dat elke gebruiker automatisch toegang krijgt tot de app. Het enige dat de Administrator dient te doen is het toewijzen van de gebruiker aan een van de Company.info machtigingensets (Permission Sets), zodat de gebruiker gebruik kan maken van de app en toegang heeft tot de gegevens.

Welke machtigingensets (Permission Sets) moet ik aan mijn gebruikers toewijzen?

De machtigingensets vertegenwoordigen de modules die in de app beschikbaar zijn. Gebruikers mogen alleen aan de modules toegewezen worden waarvoor een contract is afgesloten. Bekijk het overzicht van machtigingensets.

Er wordt een SOAP-foutmelding weergegeven wanneer ik gegevens probeer op te halen via de Company.info-app. Is de verbinding met Company.info verloren gegaan?

Ja, dit gebeurt normaal gesproken wanneer de app niet is verbonden met de webservices van Company.info. Dit kan gecontroleerd worden door de app Company.info Setup te openen en op de Company.info tab te controleren of het systeem nog steeds is ingelogd. Zorg ervoor dat er is ingelogd met de standaardgebruiker die Company.info heeft toegestuurd, en niet met de beheerder. Een andere reden kan zijn dat de webservices van Company.info niet beschikbaar zijn. In dat geval zal dit door Company.info gecommuniceerd worden. Je kunt dit ook controleren via de storingen pagina.

De gegevens worden opgeslagen op het Business Dossier, maar ik heb een deel van de gegevens op mijn account nodig. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Dit kan via een van de template Flows die we aan de app hebben toegevoegd. Je kunt een van de Flows klonen en de ‘Assignments’ wijzigen. Ook kun je de Flow zo aanpassen zodat deze volledig past in de processen van jouw organisatie. Download de Customization Manual van de AppExchange, waarin beschreven staat hoe de Flow aan te configureren.

Wat is de beste lay-out om de opgehaalde gegevens weer te geven op het Account?

In de loop van de tijd hebben we een ‘best practice’ ontwikkeld voor het tonen van de opgehaalde gegevens aan de gebruikers binnen je organisatie en hebben we de lay-out beschikbaar gemaakt als een Account Lightning Page template. De template vind je terug in Setup onder het object Account (Account Record Page Companyinfo Template). Deze template kun je als referentie gebruiken. Ps. De template is beschikbaar vanaf versie 4.0.

Hoe werkt de Update Service?

Met de Update Service worden alle gegevens van Business Dossiers bijgewerkt met wijzigingen ontvangen vanuit de Company.info webservices. Het update proces werkt als volgt:

  • Eerst worden alle Business Dossiers gecontroleerd op updates en als er een update wordt gevonden, wordt het veld Enrich op het Business Dossier aangevinkt (True).
  • Vervolgens worden alle Business Dossiers waar Enrich is aangevinkt toegevoegd aan een callout om de bijgewerkte gegevens op te halen en op te slaan.
  • Zodra het dossier is bijgewerkt met de nieuwste gegevens van de Company.info Webservice, wordt het Enrich ‘uitgevinkt’ (False).
  • Als het dossier bij Company.info blijkt te zijn verwijderd, dan wordt het veld IsRemoved aangevinkt (True).
  • De Update Service zoekt niet naar updates voor Business Dossiers waar IsRemoved is aangevinkt (=True).
Hoe kan ik controleren of klanten uit de Kamer van Koophandel zijn verwijderd?

Als een klant uit de Nederlandse KvK is verwijderd, vinkt de Update Service het veld IsRemoved aan (op het Business Dossier). Vanaf dat moment worden voor deze Business Dossiers geen updates meer verwerkt. De app zal de gebruiker niet informeren via bijvoorbeeld een notificatie. Dit is iets wat de Admin zelf moet configureren. Mogelijk moet de Admin ook het veld IsRemoved toevoegen aan de Page Layout. Je kunt via Company.info Online (als je daar toegang toe hebt) controleren of een bedrijf is verwijderd bij de Kamer van Koophandel.

De Update Service werkt niet. Hoe kan ik controleren wat er misgaat?

Wanneer de Update Service niet werkt, wordt dit in de meeste gevallen veroorzaakt door een probleem met de data. Voor elk record dat niet geactualiseerd kan worden door de Update Service, wordt een Error Log aangemaakt met het dossiernummer dat het probleem heeft veroorzaakt. Open vervolgens het betreffende Business Dossier en controleer het volgende:

  • Hebben het KvK-Nummer (Registration Number) en/of het vestigingsnummer het juiste formaat (8 tekens)?
    Soms wordt een fout formaat veroorzaakt door een gegevensimport. Bij het importeren van data wordt soms de voorloop 0 van nummers verwijderd.
  • Is het Business Dossier verwijderd bij Company.info?
    Je kunt via Company.info Online (als je daar toegang toe hebt) controleren of een bedrijf is verwijderd bij de Kamer van Koophandel. Wanneer een bedrijf is verwijderd bij de Kamer van Koophandel wordt in dat geval het dossier ook uit de webservices van Company.info verwijderd. Deze zijn dan niet meer op te vragen door de app. Het kan voorkomen dat er in dezelfde periode ook een wijziging wordt aangeboden aan de Update Service, en deze probeert dan het Business Dossier op te halen bij Company.info. De Update Service  kan dan alleen geen Business Dossier vinden, waardoor er een foutmelding wordt teruggegeven vanuit Company.info, wat resulteert in een foutmelding in de error logs.

Zie voor meer details de FAQ ‘Hoe kan ik controleren of klanten uit de Kamer van Koophandel zijn verwijderd?’

Nadat de Update Service is uitgevoerd, is het veld Enrich voor een of meerdere Business Dossier records nog steeds aangevinkt. Hoe is dit mogelijk?

Met de Update Service kunnen alle gegevens van Business Dossiers worden bijgewerkt met wijzigingen ten opzichte van de Company.info webservices. Dit werkt als volgt:

  • Eerst worden alle Business Dossiers gecontroleerd op updates en als er een update wordt gevonden, wordt het veld Enrich op het Business Dossier aangevinkt (True).
  • Vervolgens worden alle Business Dossiers waar Enrich is aangevinkt toegevoegd aan een callout om de bijgewerkte gegevens op te halen en op te slaan.
  • Zodra het dossier is bijgewerkt met de nieuwste gegevens van de Company.info Webservice, wordt het veld Enrich ‘uitgevinkt’ (False).
  • Als het dossier bij Company.info blijkt te zijn verwijderd, dan wordt het veld IsRemoved aangevinkt (True).
  • De Update Service zoekt niet naar updates voor Business Dossiers waar IsRemoved is aangevinkt (=True).

Kort samengevat betekent dit dat nadat het Business Dossier is bijgewerkt door de Update Service het veld Enrich op False wordt gezet.

 

Echter, af en toe doet zich de volgende situatie voor die ertoe leidt dat het veld Enrich niet op False wordt gezet:
De Update Service ontvangt een update van Company.info en bevat bijvoorbeeld een gewijzigd adres bij de Nederlandse KvK. De Update Service zet het veld Enrich op True en probeert vervolgens alle gegevens van het Business Dossier op te halen bij Company.info. In dezelfde periode blijkt dat het Business Dossier is verwijderd bij de Nederlandse KvK, wat leidt tot het verwijderen van het Business Dossier uit de Company.info Webservices.

 

De Update Service probeert vanwege de ontvangen (adres)wijziging het Business Dossier op te halen bij Company.info, maar eindigt in een fout omdat er geen Business Dossier beschikbaar is bij Company.info. Het veld Enrich wordt door de Update Service daarom niet op False gezet.

 

Dit is handmatig op te lossen door eerst de status van de organisatie te controleren in Company.info Online, en wanneer blijkt dat de organisatie uit het Nederlandse handelsregister is verwijderd, dient het veld Enrich in het Business Dossier op False te worden gezet en het veld IsRemoved op True. Het Business Dossier wordt hierdoor niet meer opgenomen in de Update Service.

Via de app kan ik een bepaalde organisatie niet vinden, maar als ik zoek in Company.info Online kan ik het daar wel vinden. Is dit een bug in de app?

Nee, dit is geen bug. Dit gebeurt alleen voor organisaties die uit het Nederlandse handelsregister zijn verwijderd. Company.info verwijdert vervolgens de organisaties uit de Webservices-database, maar niet uit de Company.info Online-database.

Hoe kan ik contact opnemen met Support voor technische ondersteuning?

Wanneer je tegen een probleem aanloopt of vragen hebt over de app kun je een case loggen via salesforcesupport@company.info.

In het geval van een probleem van technische aard is het van belang om ons van onderstaande informatie te voorzien:

  1. Toegang tot de Salesforce omgeving waar het probleem zich voordoet.
  2. Toestemming om de configuratie handmatig te wijzigen (indien van toepassing).
  3. De details uit het Error Log (indien aanwezig).
  4. Een gedetailleerde beschrijving hoe het probleem te reproduceren
Is er een overzicht van de gebruikte Flows beschikbaar, zodat ik weet welke aanpassingen ik kan doen?

Ja, er is een overzicht aanwezig van de Template Flows die de app biedt, inclusief een uitleg per Flow. Ook is er een overzicht van Invocable Methods beschikbaar. Deze Invocable Methods zijn te gebruiken in jouw eigen Flows.

Neem contact met ons op om het gewenste overzicht te ontvangen.

Ik krijg een 'inputCountry' Flow Error wanneer ik een nieuw account aanmaak.

Indien je deze error krijgt nadat je een update hebt gedaan komt dit waarschijnlijk door het ontbreken van een variabel in je flow.  Dit kun je als volgt oplossen:

  1. Open de Flow die de error geeft
  2. Klik in de tab ‘Manager’ op ‘New Resource’
  3. Kies bij Resourcetype voor ‘Variable’
    Voeg de volgende gegevens toe:
    – API Naam: inputCountry
    (gebruik het exacte formaat)
    – Gegevenstype: Text
    – Standaardwaarde: NL
    – Beschikbaar voor invoer: True
  4. Klik op Opslaan
  5. Open de vervolgens ‘Organisation Search Flow’
  6. Klik op: ‘Selected Country’
  7. Voeg de variabele  ‘inputCountry’ toe
  8. Klik op Gereed
  9. Bewaar en activeer je Flow

Klik hier voor een meer uitgebreide uitleg.
Kom je er niet uit? Neem dan contact op en we helpen je graag verder.

Creditsafe Bedrijfsrapporten worden niet meer getoond.

Als het Creditsafe Bedrijfsrapport niet wordt getoond na het doen van een update, kan dit als volgt worden opgelost:

  1. Open de Flow die je hebt ingesteld op de pagina Rekeningverlichting (tab Business Data)
  2. Open ‘Show Business Dossier’
  3. Selecteer ‘Account Enrichment’
  4. Voeg de variabele {!recordId}
  5. Klik op Done
  6. Sla op en activeer.

Klik hier voor een meer uitgebreide uitleg.
Kom je er niet uit? Neem dan contact op en we helpen je graag verder.

Sinds de upgrade naar versie 5.5.4 krijg ik een error bij het aanmaken van een nieuw account.

Je kunt dit probleem oplossen door de ‘Global Value Set’ (Picklist Value Sets) voor het veld ‘Source Feature’ bij te werken.

 

Klik hier voor een uitgebreide uitleg.
Kom je er niet uit? Neem dan contact op en we helpen je graag verder.

Ik krijg de error "showManualAccountCreationButton" bij het uitvoeren van een flow.

Dit kan eenvoudig worden opgelost. Klik hier voor een uitgebreide uitleg.

Kom je er niet uit? Neem dan contact op en we helpen je graag verder.

Kosten en facturatie

Als ik de app bestel, heb ik dan alleen met Company.info een contract?

Als je Company.info voor Salesforce App in gebruik neemt, sluit je met twee organisaties een overeenkomst af:

  1. Met Company.info voor de data waarmee je de bedrijfsgegevens in Salesforce verrijkt en actualiseert.
  2. Met Valtech voor de licentie van de app. Deze factuur ontvang je vanuit onze partner, Valtech.
Hoe zijn de kosten voor de app opgebouwd?

De kosten van de app worden bepaald door de volgende elementen:

  • Hoeveel Salesforce gebruikerslicenties heb je in bezit?
  • Hoeveel modules worden geïmplementeerd; uitsluitend Nederlandse gegevens, of ook internationale gegevens? De business,  sales of ook de compliance module?
  • Hoeveel bedrijven worden verrijkt met de gewenste bedrijfsgegevens?

Afhankelijk hiervan wordt duidelijk welke kosten van toepassing zijn.

Kan ik de Company.info voor Salesforce App kosteloos testen?

Ja, het is mogelijk om via de AppExchange een gratis proefversie van 30 dagen aan te vragen. Voor de data ontvang je van ons een testtegoed. In de testperiode sturen wij een aantal begeleidende mails om je goed op weg te helpen.

Overstappen

Hoe stap ik over naar de nieuwe app?

Vraag de nieuwe app aan via het aanvraagformulier. Wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op om de migratie in orde te maken.

Kan ik de oude app blijven gebruiken?

Het is mogelijk om de oude app te blijven gebruiken, maar deze zal na dit jaar niet meer worden ondersteund. Op het moment dat je in een oude(re) versie van de app een bug ervaart dan zal Appsolutely dit niet opvolgen/ repareren. Uiteindelijk bepaal je zelf wanneer je overstapt op de nieuwe app.

Hoe werkt het als ik een extra module wil afnemen?

Hiervoor kan de admin via eigen SF omgeving in ‘Access Management’ aangeven als er extra gebruikers of modules gewenst zijn. Je ontvangt hiervoor van Appsolutely (partner en bouwer van de CRM app) een factuur.

Is de nieuwe app anders dan de vorige versie?

De modules worden steeds verbeterd en voorzien van nieuwe features. Bekijk de brochure voor een overzicht van alle features.

Hoe weet ik of ik met de laatste versie van de Company.info voor Salesforce App werk?

Wij sturen altijd de laatste versie naar de klanten en partners die bij ons geregistreerd staan als gebruiker van de app. Mocht je twijfelen, neem dan gerust contact met ons op via service@company.info.

Release Notes

Release notes januari 2023
Release notes november 2022
Release notes september 2022
Release notes april 2022

Staat je vraag er niet bij?

Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Neem contact op