Website crawling.

Doorzoek bedrijfswebsites op trefwoorden

Hoe vind ik bedrijven die MVO belangrijk vinden, horecazaken die luxe koffie serveren of bedrijven die openstaan voor een specifieke verzekering? Vind een specifieke doelgroep door gericht bedrijfswebsites te doorzoeken op trefwoorden met behulp van website crawling.

Segmenteer heel gericht

Het meest gebruikte segmentatiecriterium voor marketeers is de SBI-branche omschrijving. Natuurlijk kun je hiermee al een mooie eerste selectie maken. Je kunt verder segmenteren op zaken als aantal werknemers, omzet of regio. Maar je segmentatie wordt nog veel gerichter als je organisatiewebsites doorzoekt op trefwoorden. Dat kan met website crawling. De informatie die je kunt achterhalen via webdata is eindeloos, omdat bedrijven hun meest onderscheidende activiteiten juist op hun website goed naar voren laten komen.

  • Ontdek met microsegmentatie op basis van website crawling prospects die goed passen bij jouw bedrijf.

  • Maak specifieke doelgroepselecties die nog beter passen bij jouw producten- en/of dienstenaanbod.

  • Verhoog de conversiekans door gerichter naar je doelgroep te communiceren in marketingcampagnes.

  • Bespaar marketingkosten door alleen die bedrijven te benaderen die relevant zijn voor jouw propositie.

Hoe werkt website crawling van Company.info?

Company.info beheert een database met alle tekstuele content van de websites van Nederlandse organisaties. Onze zoekmachine stelt je in staat om met behulp van vrije trefwoorden of volledige tekst te zoeken naar bedrijven die deze woorden op hun website gebruiken. De mogelijkheden zijn eindeloos, omdat bedrijfswebsites vaak alle activiteiten van de betreffende organisatie vermelden. Het bedrijf is immers trots zijn op zijn producten, dienstverlening, klanten, partners, sponsoring, bedrijfsdoelstellingen, referenties, (ISO-)normeringen, etc.

Meer weten webdata?

Ontdek hoe je een gedetailleerd inzicht krijgt in de daadwerkelijke bedrijfsactiviteit(en) van een bedrijf. Download gratis de factsheet 'Webdata'.

Integreer webdata in je marketingbeleid.

Je kunt webdata op allerlei verschillende manieren in je marketingbeleid integreren:
in  markt- en klantanalyses;
bij leadgeneratie;
en voor het maken van marketing voorspelmodellen.

Aan de slag.

Wil je meer weten over de mogelijkheden? Vul onderstaand formulier in en een consultant neemt binnen 1 werkdag contact met je op.

Wij gebruiken jouw gegevens om contact met je op te nemen. Lees hierover meer in ons privacy statement.