Sales, Whitepaper

Whitepaper: Effectieve sales dankzij datadriven selling

Publicatie: 24 November 2020
Leestijd: 2 minuten

Het aankoopgedrag van B2B-kopers  is de afgelopen jaren behoorlijk veranderd.  Een steeds groter deel van de buyer journey wordt online afgelegd. Dit maakt het voor sales steeds moeilijker om al vroeg in het aankoopproces bij een potentiële klant aan tafel te komen. Hoe zorg je dat je als salesprofessional – in de schaarse tijd die je bij de koper tot je beschikking hebt – dan maximaal effectief bent? Daar kan een datadriven salesaanpak, oftewel datadriven selling, je bij helpen.

Effectieve sales dankzij datadriven selling.

In het whitepaper ‘Effectieve sales dankzij datadriven selling’ helpen we je samen met  experts Toine Simons van Beerschot & Simons en Edwin de Haas van CanvassCompany op weg met het ontwikkelen van een aanpak voor datadriven selling.. Duidelijk wordt welke 5 stappen je als organisatie kunt zetten om zo meer B2B-salessucces te genereren:

  • Werk aan een breed gedragen datadriven mindset binnen je organisatie.

  • Zorg voor een compleet klantbeeld in je CRM.

  • Vind DQL’s met slimme tools.

  • Communiceer op het juiste moment met relevante content.

  • Realiseer optimaal salessucces tijdens het verkoopgesprek.

Download het whitepaper ‘Effectieve sales dankzij datadriven selling’.

Benieuwd hoe datadriven selling kan helpen om meer salessucces te halen? Download het whitepaper ‘Effectieve sales dankzij datadriven selling’

Volgend artikel

Whitepaper, Marketing

Whitepaper: Datadriven B2B-targeting

Om als marketeer optimaal in te spelen op het veranderde aankoopgedrag van de B2B-koper heb je B2B-data nodig. Daarmee weet je precies wie je met welke boodschap en via welk kanaal moet benaderen voor de meeste kans op conversie. Ontdek de 7 methodes voor datadriven B2B-targeting in het whitepaper ‘Datadriven B2B-targeting’. Download ‘m gratis!