Whitepaper, Marketing

Whitepaper: Datadriven B2B-targeting

Publicatie: 24 November 2020
Leestijd: 2 minuten

De afgelopen jaren is het aankoopgedrag binnen de B2B-markt erg veranderd. Digitalisering en de groeiende hoeveelheid online informatie hebben grote impact op de manier waarop B2B-kopers beslissingen nemen. Om als marketeer optimaal in te spelen op het actuele aankoopgedrag van de B2B-koper, moet je weten wie je op welk moment, met welke boodschap, via welk kanaal kunt bereiken. Hier kan datadriven B2B-targeting je bij helpen. Daarmee creëer en verspreid je waardevolle, relevante content waarmee je inspeelt op de wensen en behoeften van B2B-kopers. Vervolgens breng je je product onder de aandacht. Zo maak je je doelgroep stap voor stap nieuwsgierig met als doel dat zij contact zoeken met jouw bedrijf.

Slim segmenteren dankzij datadriven B2B-targeting.

In het whitepaper ‘Datadriven B2B-targeting’  lees je hoe je als marketeer optimaal inspeelt op het actuele aankoopgedrag van B2B-kopers. Je ontdekt:

  • De 3 stappen voor marktafbakening en segmentatie.

  • 7 slimme methodes voor datadriven B2B-targeting.

  • Hoe je jouw doelgroep optimaal bereikt dankzij datadriven content marketing.

  • De 3 beste tips voor datadriven groei.

Download het whitepaper ‘Datadriven B2B-targeting'.

Benieuwd hoe datadriven B2B-targeting jou kan helpen om jouw doelgroepen slim te targeten? Download het whitepaper ‘Datadriven B2B-targeting’.

Volgend artikel

Artikel, Nieuws

De vereniging voor zakelijke B2B informatie daagt KvK voor de rechter

De Vereniging voor zakelijke B2B informatie spant een rechtszaak aan tegen de Kamer van Koophandel (KVK) wegens een onrechtmatig beroep op het databankenrecht. Lees er meer over in het persbericht.