Artikel

Succesvolle eerste inspiratiemiddag

Publicatie: 29 October 2019
Leestijd: 2 minuten

Op 8 oktober vond de eerste Company.info Inspiratiemiddag plaats. Een zeer geslaagde middag met leerzame presentaties en goede gesprekken. Klanten en relaties, nogmaals bedankt voor jullie aanwezigheid en bijdragen. Dankzij jullie kijken wij terug op een succesvol evenement!

Datagedreven werken

Deze inspiratiemiddag stond geheel in het teken van het thema datagedreven werken. Data heeft namelijk een enorme impact op het vakgebied van zakelijke professionals in compliance, sales en marketing. De vele nieuwe mogelijkheden volgen elkaar snel op. Van slimme data voor ultrascherpe marktinzichten en effectiever verkopen tot het efficiënter onboarden van nieuwe klanten en voldoen aan nieuwe wetgeving. Tijdens deze inspiratiemiddag deelden verschillende sprekers hun visie en praktijkervaring op het gebied van datagedreven werken.

Het gevarieerde programma met interactieve parallelsessies behandelde verschillende onderwerpen, van ontwikkelingen en uitdagingen in B2B data, data science en leadgeneratie tot aan de uitdagingen om compliance op een betrouwbare manier te automatiseren.

Klanten aan het woord

Verschillende klanten verzorgden break-out sessies. Zo namen Floor van Wakeren en Frans Kloosterman van Famed de genodigden mee in de wijze waarop Famed het klantacceptatieproces volledig heeft gedigitaliseerd. Ilse Roeleveld – Schmidt, van Cushman & Wakefield vertelde over de zoektocht naar het juist inzetten van data en haar ervaringen en uitdagingen binnen het werkveld. Hierbij gaf Ilse aan op welke manier de vastgoedmodule van Company.info haar helpt kosten te besparen bij het achterhalen van eigendomsinformatie.

De middag werd afgesloten met een borrel waarbij nog volop nagepraat werd. Kortom, een zeer geslaagde en inspirerende middag.

Volgend artikel

Artikel

3 tips om IP-tracking écht voor je te laten werken

Veel bedrijven maken gebruik van IP-tracking, maar weten eigenlijk niet goed wat ze vervolgens met al deze informatie aan moeten. De vraag is met name hoe je meer conversie en omzet genereert met het inzicht in de bedrijven die op je website zijn geweest. Om IP-tracking beter voor je organisatie te laten werken, hebben we […]