Kom alles te weten over 'custom audiences' voor B2B social media campagnes.
Het gebruik van social media in B2B-marketingcampagnes wordt steeds populairder. Dit komt doordat je via social media kanalen tegen relatief lage tarieven vaak veel leads vindt. De kunst is echter om dé leads te vinden met een oprechte interesse voor je product. Social media kanalen bieden zelf de mogelijkheid om doelgroepen te selecteren voor campagnes. Alleen de selectiecriteria zijn vaak behoorlijk grofmazig. In dit webinar ontdek je hoe je eenvoudig specifieke doelgroep(en) voor social media target met behulp van slimme data.
Webinar 30 maart.
Wil je dat je social media campagne-uitingen alleen nog maar getoond worden aan bedrijven en personen die binnen je doelgroep vallen? Meld je dan aan voor dit webinar en ontdek hoe je de conversies van je social media campagnes verbetert door de inzet van custom audiences.
In een uur tijd voorzien we je van:
Inspiratie om met behulp van actuele, betrouwbare data custom audiences voor je social media campagnes te bepalen.
2 klantcases die je laten zien wat het inzetten van custom audiences oplevert.
Concrete handvatten om deze custom B2B audiences te targeten in diverse social media kanalen.
Datum: Dinsdag 30 maart
Tijd: 10:00 uur – 11:00 uur
Sprekers:
Bas Kroon is Marketing Intelligence Consultant bij Company.info. Hij is gespecialiseerd in het vertalen van data naar (voorspellende) klantinzichten, om dit vervolgens om te zetten naar marketingacties. Bas begeleidt organisaties bij de implementatie van marketing intelligence tools, het optimaliseren van datakwaliteit oplossingen en het verbeteren van leadmanagement.
Gerrit Post is Sr. Marketing Consultant bij Company.info. Hij is specialist op het gebied van datagedreven multichannel marketing voor zowel B2B als B2C. Vanuit deze expertise adviseert en ondersteunt hij organisaties bij het vertalen van big data inzichten naar acquisitie-, klantontwikkeling en behoudsstrategieën voor online en offline kanalen.