Dat B2B-kopers voor een groot deel online op zoek gaan naar informatie voordat zij een aankoop doen, hoeven we jou als B2B-marketeer niet te vertellen. Om te weten wie je op welk moment, met welke boodschap en via welk kanaal het beste kunt bereiken kan B2B-data goed van pas komen. Maar welke data gebruik je? En hoe zet je die in iedere fase van de buyer journey in?
Creëer jouw ultieme datadriven online marketing funnel.
In dit whitepaper lees je hoe je jouw ideale doelgroep vindt en target door slim gebruik te maken van B2B-data en tooling. Daarnaast ontdek je hoe je kunt achterhalen of die bedrijven daadwerkelijk op je website komen, hoe je dat aantal kunt verhogen door een gepersonaliseerde retargeting campagne op te zetten en hoe je een 360-graden beeld genereert van leads. Daarmee kun je bedrijven die nog geen klant zijn gericht nurturen en opwarmen voor sales. Kortom, alle ingrediënten om jouw ultieme datadriven online marketing funnel in te richten.
Download het whitepaper ‘De ultieme datadriven online marketing funnel’.
Benieuwd hoe jij jouw eigen datadriven online marketing funnel creëert met behulp van B2B-data? Download het whitepaper ‘De ultieme datadriven online marketing funnel’.