Actualiseer data over klanten en prospects
Binnen bedrijven vinden voortdurend veranderingen plaats die marketingkansen met zich meebrengen. Denk bijvoorbeeld aan groei, een fusie of een verandering in de DMU. Hoe beter je op de hoogte bent van die veranderingen bij klanten en prospects, hoe relevanter je met ze kunt communiceren. Controleer daarom of jouw CRM-data nog up-to-date is met de actuele en volledige bedrijfsinformatie van Company.info.
Datadriven B2B-targeting?
Lees de 3 tips om slim te segmenteren en de conversie van B2B-campagnes verhoogt. Download het whitepaper ‘Datadriven B2B-targeting’.
Verrijk je data met nieuwe klantinzichten
Datakwaliteit gaat niet alleen over de actualiteit van data, maar ook over de volledigheid. Immers, hoe vollediger de data, hoe fijnmaziger je kunt segmenteren. Laat via de API’s van Company.info de data in jouw CRM-, ERP- of ander systeem automatisch aanvullen met een keur aan aanvullende bedrijfsgegevens, waaronder de branche, het aantal medewerkers, de financiële gezondheid en de bestuurders.
Ontdek nieuwe marktsegmenten en vind betere leads door volledige en actuele CRM-data.
Segmenteer fijnmazig door meer inzicht in relevante bedrijfskenmerken.
Verrijk je eigen klantdata met relevante bedrijfskenmerken en bedrijfsnieuws uit meer dan 1500 bronnen.