Marketing, Nieuws

NIEUW: Gericht online doelgroepen targeten met B2B Audiences

Publicatie: 25 June 2020
Leestijd: 2 minuten

Een exclusieve samenwerking tussen digitalAudience en Company.info maakt gerichte online targeting mogelijk op alle digitalAudience-platforms.

In samenwerking met digitalAudience zijn onlangs de B2B audiences gelanceerd. Met B2B Audiences bereik je eenvoudig de meest waardevolle doelgroepen voor je online campagnes. Denk hierbij aan bedrijven die actief zijn met MVO, snel groeien, of internationaal actief zijn. De B2B Audiences zijn in te zetten voor display advertising en op social media platforms.

‘Meer dan ooit is het voor B2B-marketeers belangrijk om met de juiste boodschap de juiste prospects aan te spreken en conversies te optimaliseren. Onze samenwerking met digitalAudience biedt de unieke mogelijkheid om B2B-doelgroepen te definiëren en te targeten die perfect aansluiten bij hun proposities. Rijke data gecombineerd met slimme tooling leidt tot meer impact en hogere conversies”, zegt Vincent de Pooter, directeur Marketing & Communicatie bij Company.info.

Bastiaan Spaans CCO bij digitalAudience: ‘In deze uitzonderlijke tijden blijft de vraag naar bedrijfsdata groot. Met Company.info verdiepen we de bedrijfsgegevens en richten we ons meer op de aanvullende aspecten die nu zo belangrijk zijn om de huidige markt te begrijpen. Als we verder kijken dan de standaard bedrijfskenmerken en ook rekening houden met de bedrijfswaarden en het gedrag van een bedrijf, is het mogelijk om een ​​effectievere doelgroep benadering toe te passen op elke marketing- en communicatiestrategie.”

Over digitalAudience

digitalAudience is een technologieleverancier met een focus op innovatieve marketingoplossingen. Het bedrijf is opgericht in 2015 en biedt een uniek platform voor het koppelen van online en offline gegevens voor effectievere marketingcampagnes. Inmiddels werken 45 van de top 100 adverteerders en bijna alle mediabureaus in Nederland met de dataoplossingen van digitalAudience.

De unieke technologie van digitalAudience zorgt voor een naadloze integratie met de toonaangevende wereldwijde DSP- en DMP-platforms, waaronder DoubleClick, Adobe, Xandr, Mediamath, P161 en Adform. Daarnaast werkt digitalAudience volledig volgens de richtlijnen van de Europese privacywetgeving, de GDPR.

Lees meer over de B2B audiences

Volgend artikel

Nieuws

Aantal starters met 30 procent gestegen

Het aantal starters is gedurende de eerste drie weken van de maand juni 2020 met 30 procent toegenomen. In vergelijking met diezelfde periode vorig jaar zijn er in totaal 2.871 meer nieuwe bedrijven gestart.