Whitepaper.
Effectieve sales dankzij datadriven selling
Effectieve sales dankzij datadriven selling.
In 5 stappen naar B2B-salessucces
De rol van sales in de B2B buyer journey is de afgelopen jaren aanzienlijk veranderd. Hoe zorg je dat je als salesprofessional – in de schaarse tijd die je bij de koper tot je beschikking hebt – maximaal effectief bent? Daar kan een datadriven salesaanpak je bij helpen. Lees alles over de onmisbare rol van actuele, relevante, betrouwbare data binnen het salesproces.
In het whitepaper komt onder andere aan bod:
- Het veranderende B2B-aankoopgedrag en de impact op het huidige salesproces.
- De redenen waarom datadriven selling onmisbaar is bij het prospecteren van waardevolle, loyale (potentiële) klanten.
- Het inrichten van een datadriven salesproces in 5 eenvoudige stappen.
- Het voeren van succesvolle salesgesprekken dankzij datadriven selling.
- Het realiseren van een effectieve datadriven samenwerking tussen sales en marketing.
In 5 stappen naar B2B-salessucces.
Beerschot & Simons
Toine Simons - Consultative selling specialist
“Toon als ‘trusted advisor’ je waarde aan. Zoek die waarde in de dynamiek van het probleem van de klant. Klanten hebben vaak een ‘knowlegde gap’ over het probleem en de effecten daarvan. Binnen de stakeholders zijn ook nog eens verschillende percepties van het probleem. Daar kun je als leverancier bij helpen. Bedenk in cocreatie met je klant de beste opties.”