Partner in the spotlight

Actuele en volledige klantdata in Salesforce met de Company.info App

Publicatie: 12 September 2023
Leestijd: 4 minuten

Salesforce is een prachtig CRM-systeem, met vooruitstrevende technologie, zo vindt Jaap Branderhorst, CTO Salesforce bij Valtech. Salesforce is wereldwijd de leider in cloudbased CRM-software en wordt gebruikt door talloze organisaties varierend van financiële dienstverleners tot aan overheidsorganisaties. Voor een goed werkend CRM is correcte klantinformatie echter essentieel. Om die reden is Jaap gaan samenwerken met Company.info en zo ontstond de Company.info for Salesforce App. Een app die zorgt voor een eenduidig, volledig en altijd up-to-date klantbeeld in Salesforce.

Incomplete of vervuilde relatiegegevens behoren tot het verleden.

Altijd actuele en volledige klantdata in Salesforce was dé reden om de Company.info App te ontwikkelen. Jaap: “Uit eigen ervaring bij Salesforce weet ik dat Salesforce-gebruikers behoefte hebben aan de juiste, gevalideerde klantdata. Maar ook aan een grote mate van flexibiliteit zodat de functionaliteit in praktisch elk bedrijfsproces te gebruiken is. Dat bracht ons op het idee een app te bouwen die eenvoudig te installeren is, makkelijk aansluit op de bedrijfsprocessen van de klant én tegelijkertijd direct toepasbaar is in de belangrijkste processen van een Salesforce omgeving.”

Met de Company.info for Salesforce App kunnen Salesforce-gebruikers klantdata automatisch verrijken en actualiseren. Incomplete, verouderde of dubbele relatiegegevens behoren tot het verleden. Naast het verrijken van adressen en bedrijfsgegevens schiet deze app ook informatie als BTW-nummers, uittreksels Handelsregister, kredietinformatie en informatie (zoals tekenbevoegdheid) over bestuurders in Salesforce.

Minder tijd kwijt aan sales.

De app is modulair opgebouwd, waardoor deze eenvoudig meegroeit met de informatiebehoefte binnen een organisatie. Zo is er bijvoorbeeld een module speciaal voor sales.

“Hiermee kun je eenvoudig leadlijsten maken voor bijvoorbeeld account based marketing. Ook haalt de app automatisch waardevolle leadinformatie op, zoals de kredietwaardigheid van een organisatie. Hierdoor kunnen leads al vooraan in het salesproces gekwalificeerd worden. Dat zorgt voor meer efficiëntie en hogere conversieratio’s.”

Jaap Branderhorst
CTO Salesforce bij Valtech

Voldoe efficiënter aan de Wwft.

Ook voor compliance-professionals heeft de app een eigen module met cliëntacceptatie- en onboardingfuncties. Hiermee raadpleeg je makkelijk de benodigde bedrijfsinformatie om aan wetgeving te voldoen, zoals de Wwft (Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme). Denk bijvoorbeeld aan de UBO-check, waarmee je achterhaalt wie de mogelijke UBO (Ultimate Benefical Owner) is en of deze persoon voorkomt op wereldwijde PEP- en sanctielijsten. “Dit bespaart veel tijd, want veel repetitieve taken van de compliance-professional zijn nu geautomatiseerd,” legt Jaap uit.

Meer weten over de Company.info for Salesforce App?

Wil je meer informatie over de mogelijkheden van de Company.info for Salesforce App? Of heb je behoefte aan een persoonlijke advies? Vraag dan een gratis demo aan.

Vraag demo aan

Ook partner worden van Company.info?

Als partner van Company.info verbeter je de kwaliteit van de bedrijfsinformatie en het gebruiksgemak in je softwareproduct. Jouw klanten profiteren daardoor van actuele data direct in hun eigen systeem. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Bekijk onze partner pagina voor meer informatie of neem contact met ons op. We vertellen je graag meer!

Bekijk hier het overzicht van alle bestaande data-integraties van Company.info.

Volgend artikel

Marketing, Nieuws

NIEUW: Bereik jouw ideal customer profile op fd.nl

Hoe zorg je er als B2B marketeer voor dat jouw online advertenties alleen zichtbaar zijn voor bedrijven en personen binnen jouw doelgroep? Met B2B Audiences van Company.info target je precies díe bedrijven die binnen je doelgroep vallen. Deze audiences zijn in te zetten voor display advertising, op social media platforms en sinds kort ook op de online platformen van FD Mediagroep.