Whitepaper 'De ultieme datadriven online marketing funnel'.
In 6 stappen meer leads en conversies door slim gebruik van B2B-data.
Dat B2B-kopers voor een groot deel online op zoek gaan naar informatie voordat zij een aankoop doen, hoeven we jou als B2B-marketeer niet te vertellen. Jouw rol binnen het aankoopproces is daardoor een stuk groter en belangrijker geworden dan die van sales.
Om die belangrijke rol zo goed mogelijk te vervullen, moet je je B2B-kopers in iedere fase van de buyer journey weten te triggeren. B2B data kunnen je hierbij helpen. Maar welke data gebruik je? En hoe zet je die in iedere fase goed in? Daarmee helpen we je in dit whitepaper op weg. Zo creëer jij in 6 stappen de ultieme datadriven online marketing funnel.
- Vind jouw ideale doelgroep op basis van externe B2B data
- Target jouw ideale doelgroep gericht met custom audiences
- Identificeer je zakelijke websitebezoekers en volg hun klikgedrag met websitetracking
- Retarget slim met behulp van online profieldata
- Volg leads makkelijk op via je CRM en/of marketing automation dankzij een 360-graden beeld
- Evalueer en optimaliseer je funnel in samenwerking met sales