Veelgestelde vragen.

Microsoft Dynamics app

Heb je een vraag over de Microsoft Dynamics app van Company.info? Hier vind je alle informatie over de app. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Overstappen

Hoe stap ik over naar de nieuwe app?

Op het moment van de lancering ontvang je een link naar een aanvraagformulier. Hier kan je voorkeur voor een of meerdere module(s) achterlaten. De gewenste modules worden dan uiterlijk binnen 1 week naar je toegestuurd. Een contract en factuur ontvang je van ACI (partner en bouwer van de CRM app).

Kan ik de oude app blijven gebruiken?

Het is mogelijk om de oude app te blijven gebruiken, maar deze zal niet meer worden ondersteund. Alleen de laatste versie zal door ACI worden voorzien van support. Op het moment dat je in een oude(re) versie van de app een bug ervaart dan zal ACI dit niet opvolgen/ repareren. Uiteindelijk bepaal je zelf wanneer je over gaat op de nieuwe app.

Hoe werkt het als ik een extra module wil afnemen?

Op het moment dat je een extra module wilt afnemen dan kun je dit aanvragen via jacqueline@company.info. Deze module wordt toegestuurd en je ontvangt hierover van ACI (partner en bouwer van de CRM app) een factuur.

Is de nieuwe app anders dan de vorige versie?

De modules worden steeds verbeterd en voorzien van nieuwe features. Ook in deze nieuwe versie van januari zijn er weer verbeteringen doorgevoerd die zijn terug te lezen in de release notes. Bekijk in de ‘Release notes’ alle laatste wijzigingen.

Werkt de app ook op een on-premise omgeving van Microsoft Dynamics?

De app is specifiek gebouwd voor de online omgeving. Op het moment dat je de app op je on-premise omgeving installeert, wordt er geen support geleverd op het moment dat er problemen ontstaan. Daarom adviseren we om de app alleen te installeren op een online omgeving van Microsoft Dynamics.

Hoe weet ik of ik met de laatste versie van de Microsoft Dynamics app werk?

Wij sturen altijd de laatste versie naar de klanten en partners die bij ons geregistreerd staan als gebruiker van de app. Mocht je twijfelen, neem dan gerust contact met ons op via service@company.info.

Tarifering

Wat zijn de tarieven van de nieuwe Microsoft Dynamics app?

De prijzen zijn op jaarbasis en gelden voor alle actieve users, exclusief de Teammembers (= CRM light users) in Microsoft Dynamics. Iedere module heeft een aparte prijs per jaar op basis van het aantal users. Bekijk de factsheet voor een toelichting op de modules.

Net als bij Microsoft ontvangen NGO’s een korting van 75% op het totale jaarbedrag.

Coulanceregeling klanten

Aangezien voor de app voorheen geen vergoeding werd gevraagd, hebben we als overbrugging een coulanceregeling voor de komende drie jaar aangebracht voor bestaande klanten. Deze regeling is van toepassing als er vóór 1 september 2020 gebruik werd gemaakt van de applicatie.

  • Jaar 1: 50% korting
  • Jaar 2: 30% korting
  • Jaar 3: 10% korting

Rekenvoorbeeld
Voor de duidelijkheid volgt hier een rekenvoorbeeld: een relatie heeft 30 CRM gebruikers in MSD die de module Bedrijfscheck (€ 750,-) en de Lead Generator gebruiken (€ 375,-). Dit betekent dat de klant in totaal vanaf jaar 4 (€ 750,- + € 375,-)= € 1.125,- per jaar betaalt ofwel € 3,13 per user per maand. In de eerste drie jaar is de coulance regeling van toepassing en ziet deze berekening er als volgt uit:

  • Jaar 1: € 562,50 (€ 1,56 per user per maand)
  • Jaar 2: € 787,50 € 2,19 per user per maand)
  • Jaar 3: € 1.012,50 (€ 2,81 per user per maand)

Komen de kosten van de data nu te vervallen?

Op het moment dat je de factuur voor de data van Company.info ontvangt dan blijft dit zo. De kosten voor een licentie van de app komen hierbij. Deze factuur ontvang je vanuit onze partner, ACI.

Zit in deze prijzen voor de modules ook de kosten van de data?

Nee, de kosten van de data blijven. Daarnaast betaal je voor de licentie van deze app. Deze factuur ontvang je van ACI, de bouwer van deze app.

Kan ik de Microsoft Dynamics app kosteloos proberen?

Jazeker, het is mogelijk om via onze website een trial van 30 dagen af te nemen. Je ontvangt dan het installatiebestand van de module ‘Bedrijfscheck’ en de common. Deze laatste is altijd benodigd om te installeren om de modules te kunnen gebruiken. Voor de data ontvang je van ons een testtegoed. Lees hier hoe je het data abonnement koppelt aan de app.

Algemeen

In welke talen is de Microsoft Dynamics App beschikbaar?

De app is in het Nederlands en Engels in te stellen.

Waar vind ik de handleidingen van de Microsoft Dynamics app?

De handleidingen van de modules die je afneemt worden altijd tegelijk met de installatiebestanden gestuurd. Mocht je deze nergens meer kunnen vinden, neem dan contact met ons op.

Waar kan ik mijn wensen voor de Microsoft Dynamics app kwijt?

Wensen rondom de app kun je sturen naar onze Partnermanager CRM; Jacqueline Westerouen van Meeteren, via jacqueline.westerouen.van.meeteren@company.info. In overleg met de partner wordt besloten om de wens al dan niet in te bouwen.

Release notes

Release notes januari 2021

Microsoft Dynamics app

Heb je een vraag over de Microsoft Dynamics app van Company.info? Hier vind je alle informatie over de app. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Overstappen
Tarifering
Algemeen
Release notes

Overstappen

Hoe stap ik over naar de nieuwe app?

Op het moment van de lancering ontvang je een link naar een aanvraagformulier. Hier kan je voorkeur voor een of meerdere module(s) achterlaten. De gewenste modules worden dan uiterlijk binnen 1 week naar je toegestuurd. Een contract en factuur ontvang je van ACI (partner en bouwer van de CRM app).

Kan ik de oude app blijven gebruiken?

Het is mogelijk om de oude app te blijven gebruiken, maar deze zal niet meer worden ondersteund. Alleen de laatste versie zal door ACI worden voorzien van support. Op het moment dat je in een oude(re) versie van de app een bug ervaart dan zal ACI dit niet opvolgen/ repareren. Uiteindelijk bepaal je zelf wanneer je over gaat op de nieuwe app.

Hoe werkt het als ik een extra module wil afnemen?

Op het moment dat je een extra module wilt afnemen dan kun je dit aanvragen via jacqueline@company.info. Deze module wordt toegestuurd en je ontvangt hierover van ACI (partner en bouwer van de CRM app) een factuur.

Is de nieuwe app anders dan de vorige versie?

De modules worden steeds verbeterd en voorzien van nieuwe features. Ook in deze nieuwe versie van januari zijn er weer verbeteringen doorgevoerd die zijn terug te lezen in de release notes. Bekijk in de ‘Release notes’ alle laatste wijzigingen.

Werkt de app ook op een on-premise omgeving van Microsoft Dynamics?

De app is specifiek gebouwd voor de online omgeving. Op het moment dat je de app op je on-premise omgeving installeert, wordt er geen support geleverd op het moment dat er problemen ontstaan. Daarom adviseren we om de app alleen te installeren op een online omgeving van Microsoft Dynamics.

Hoe weet ik of ik met de laatste versie van de Microsoft Dynamics app werk?

Wij sturen altijd de laatste versie naar de klanten en partners die bij ons geregistreerd staan als gebruiker van de app. Mocht je twijfelen, neem dan gerust contact met ons op via service@company.info.

Tarifering

Wat zijn de tarieven van de nieuwe Microsoft Dynamics app?

De prijzen zijn op jaarbasis en gelden voor alle actieve users, exclusief de Teammembers (= CRM light users) in Microsoft Dynamics. Iedere module heeft een aparte prijs per jaar op basis van het aantal users. Bekijk de factsheet voor een toelichting op de modules.

Net als bij Microsoft ontvangen NGO’s een korting van 75% op het totale jaarbedrag.

Coulanceregeling klanten

Aangezien voor de app voorheen geen vergoeding werd gevraagd, hebben we als overbrugging een coulanceregeling voor de komende drie jaar aangebracht voor bestaande klanten. Deze regeling is van toepassing als er vóór 1 september 2020 gebruik werd gemaakt van de applicatie.

  • Jaar 1: 50% korting
  • Jaar 2: 30% korting
  • Jaar 3: 10% korting

Rekenvoorbeeld
Voor de duidelijkheid volgt hier een rekenvoorbeeld: een relatie heeft 30 CRM gebruikers in MSD die de module Bedrijfscheck (€ 750,-) en de Lead Generator gebruiken (€ 375,-). Dit betekent dat de klant in totaal vanaf jaar 4 (€ 750,- + € 375,-)= € 1.125,- per jaar betaalt ofwel € 3,13 per user per maand. In de eerste drie jaar is de coulance regeling van toepassing en ziet deze berekening er als volgt uit:

  • Jaar 1: € 562,50 (€ 1,56 per user per maand)
  • Jaar 2: € 787,50 € 2,19 per user per maand)
  • Jaar 3: € 1.012,50 (€ 2,81 per user per maand)

Komen de kosten van de data nu te vervallen?

Op het moment dat je de factuur voor de data van Company.info ontvangt dan blijft dit zo. De kosten voor een licentie van de app komen hierbij. Deze factuur ontvang je vanuit onze partner, ACI.

Zit in deze prijzen voor de modules ook de kosten van de data?

Nee, de kosten van de data blijven. Daarnaast betaal je voor de licentie van deze app. Deze factuur ontvang je van ACI, de bouwer van deze app.

Kan ik de Microsoft Dynamics app kosteloos proberen?

Jazeker, het is mogelijk om via onze website een trial van 30 dagen af te nemen. Je ontvangt dan het installatiebestand van de module ‘Bedrijfscheck’ en de common. Deze laatste is altijd benodigd om te installeren om de modules te kunnen gebruiken. Voor de data ontvang je van ons een testtegoed. Lees hier hoe je het data abonnement koppelt aan de app.

Algemeen

In welke talen is de Microsoft Dynamics App beschikbaar?

De app is in het Nederlands en Engels in te stellen.

Waar vind ik de handleidingen van de Microsoft Dynamics app?

De handleidingen van de modules die je afneemt worden altijd tegelijk met de installatiebestanden gestuurd. Mocht je deze nergens meer kunnen vinden, neem dan contact met ons op.

Waar kan ik mijn wensen voor de Microsoft Dynamics app kwijt?

Wensen rondom de app kun je sturen naar onze Partnermanager CRM; Jacqueline Westerouen van Meeteren, via jacqueline.westerouen.van.meeteren@company.info. In overleg met de partner wordt besloten om de wens al dan niet in te bouwen.

Release notes januari 2021

Staat je vraag er niet bij?

Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Neem contact op