Hoe stap ik over naar de nieuwe app?
Op het moment van de lancering ontvang je een link naar een aanvraagformulier. Hier kan je voorkeur voor een of meerdere module(s) achterlaten. De gewenste modules worden dan uiterlijk binnen 1 week naar je toegestuurd. Een contract en factuur ontvang je van ACI (partner en bouwer van de CRM app).
Kan ik de oude app blijven gebruiken?
Het is mogelijk om de oude app te blijven gebruiken, maar deze zal niet meer worden ondersteund. Alleen de laatste versie zal door ACI worden voorzien van support. Op het moment dat je in een oude(re) versie van de app een bug ervaart dan zal ACI dit niet opvolgen/ repareren. Uiteindelijk bepaal je zelf wanneer je over gaat op de nieuwe app.
Hoe werkt het als ik een extra module wil afnemen?
Op het moment dat je een extra module wilt afnemen dan kun je dit aanvragen via jacqueline@company.info. Deze module wordt toegestuurd en je ontvangt hierover van ACI (partner en bouwer van de CRM app) een factuur.
Is de nieuwe app anders dan de vorige versie?
De modules worden steeds verbeterd en voorzien van nieuwe features. Ook in deze nieuwe versie van januari zijn er weer verbeteringen doorgevoerd die zijn terug te lezen in de release notes. Bekijk in de ‘Release notes’ alle laatste wijzigingen.
Werkt de app ook op een on-premise omgeving van Microsoft Dynamics?
De app is specifiek gebouwd voor de online omgeving. Op het moment dat je de app op je on-premise omgeving installeert, wordt er geen support geleverd op het moment dat er problemen ontstaan. Daarom adviseren we om de app alleen te installeren op een online omgeving van Microsoft Dynamics.
Hoe weet ik of ik met de laatste versie van de Microsoft Dynamics app werk?
Wij sturen altijd de laatste versie naar de klanten en partners die bij ons geregistreerd staan als gebruiker van de app. Mocht je twijfelen, neem dan gerust contact met ons op via service@company.info.