Veelgestelde vragen.

Microsoft Dynamics app

Heb je een vraag over de Microsoft Dynamics app van Company.info? Hier vind je alle informatie over de app. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Algemeen

Voor welke versie van Microsoft Dynamics is de app geschikt?

De Microsoft Dynamics app is geschikt voor de online versie van Microsoft Dynamics (CRM).

In welke talen is de Microsoft Dynamics app beschikbaar?

De app is in het Nederlands en Engels in te stellen.

Waar vind ik de handleidingen van de Microsoft Dynamics app?

De handleidingen vind je op de appsource van Microsoft. Ga naar de Appsource en zoek op ‘Company.info’.

Hoe weet ik dat ik de meeste recente versie van de app gebruik?

Het Microsoft Power Platform herkent de door jou gedownloade modules/ versies. Je ziet direct of er nieuwe update van de door jou gebruikte modules beschikbaar zijn. Deze nieuwste versies zijn in het Microsoft Power Platform te updaten.

Waar kan ik mijn wensen voor de Microsoft Dynamics app kwijt?

Wensen rondom de app kun je sturen naar onze Partnermanager CRM, Jacqueline Westerouen van Meeteren, via jacqueline.westerouen.van.meeteren@company.info. In overleg met de partner wordt besloten om de wens al dan niet in te bouwen.

Kosten en tarieven

Wat zijn de tarieven van de nieuwe Microsoft Dynamics app?

De prijzen zijn op jaarbasis en gelden voor alle actieve users, exclusief de Teammembers (= CRM light users) in Microsoft Dynamics. Iedere module heeft een aparte prijs per jaar op basis van het aantal users. Bekijk de factsheet voor een toelichting op de modules.

Net als bij Microsoft ontvangen NGO’s een korting van 75% op het totale jaarbedrag.

Zit in de prijzen voor de modules ook de kosten van de data?

Nee, de kosten van de data blijven. Daarnaast betaal je voor de licentie van deze app. Deze factuur ontvang je van ACI, de bouwer van de app.

Kan ik de Microsoft Dynamics app kosteloos testen?

Alle modules (m.u.v. de Adres Validator) kunnen worden getest. Een proefaccount kan worden gedownload via de Appsource: https://appsource.microsoft.com/nl/product/dynamics-365/acibv1625040106818.koppeling_handelsregister

Modules & data

Hoe werkt de updateservice?

Met de updateservice kan je zelf bepalen welke bedrijven je wilt updaten aan de hand van een volglijst. De bedrijven die wilt updaten zet je op je volglijst. Let op dat de volglijst in CRM altijd synchroon moet lopen met de volglijst op het Webservices account. D.m.v. de knop ‘Synchroniseer update lijst’ zorg je ervoor dat de lijsten gesynchroniseerd worden. Daarna kun je de updates gaan ophalen. Je bepaalt zelf welke mutaties je per veld doorvoert op de accountkaart. Uiteraard is het ook mogelijk om alle velden automatisch in één keer te verwerken.

Hoe zet ik accounts op de volglijst?

Je kunt 250 accounts per keer op de volglijst zetten. Belangrijk is dat deze lijst synchroniseert met de updatelijst van het Webservices account. D.m.v. de knop ‘Synchroniseer update lijst’ zorg je ervoor dat de lijsten gesynchroniseerd worden.

Hoe wordt de Creditsafe data ingeladen in de Credit Check?

De Creditsafe data kan zowel via XML als via PDF worden opgehaald. De data via PDF is iets uitgebreider dan het XML. Je betaald per keer dat de data wordt opgehaald. In de instellingen van deze module kan je aangeven in welke vorm (XML of PDF) je de data wilt ophalen.

Is het mogelijk om een historisch uittreksel op te halen?

Nee, het is alleen mogelijk om een nieuw uittreksel op te halen. Dit uittreksel wordt onder de klantkaart (bij Notities) opgeslagen.

Kan ik zelf aangeven wie welke data mag ophalen?

Ja,  de app werkt met rollen en rechten die toegewezen kunnen worden. Dit gaat tot het installeren van de applicaties tot aan het wel of niet ophalen van data.

Release notes

Release notes januari 2021

Microsoft Dynamics app

Heb je een vraag over de Microsoft Dynamics app van Company.info? Hier vind je alle informatie over de app. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Algemeen
Kosten en tarieven
Modules & data
Release notes

Algemeen

Voor welke versie van Microsoft Dynamics is de app geschikt?

De Microsoft Dynamics app is geschikt voor de online versie van Microsoft Dynamics (CRM).

In welke talen is de Microsoft Dynamics app beschikbaar?

De app is in het Nederlands en Engels in te stellen.

Waar vind ik de handleidingen van de Microsoft Dynamics app?

De handleidingen vind je op de appsource van Microsoft. Ga naar de Appsource en zoek op ‘Company.info’.

Hoe weet ik dat ik de meeste recente versie van de app gebruik?

Het Microsoft Power Platform herkent de door jou gedownloade modules/ versies. Je ziet direct of er nieuwe update van de door jou gebruikte modules beschikbaar zijn. Deze nieuwste versies zijn in het Microsoft Power Platform te updaten.

Waar kan ik mijn wensen voor de Microsoft Dynamics app kwijt?

Wensen rondom de app kun je sturen naar onze Partnermanager CRM, Jacqueline Westerouen van Meeteren, via jacqueline.westerouen.van.meeteren@company.info. In overleg met de partner wordt besloten om de wens al dan niet in te bouwen.

Kosten en tarieven

Wat zijn de tarieven van de nieuwe Microsoft Dynamics app?

De prijzen zijn op jaarbasis en gelden voor alle actieve users, exclusief de Teammembers (= CRM light users) in Microsoft Dynamics. Iedere module heeft een aparte prijs per jaar op basis van het aantal users. Bekijk de factsheet voor een toelichting op de modules.

Net als bij Microsoft ontvangen NGO’s een korting van 75% op het totale jaarbedrag.

Zit in de prijzen voor de modules ook de kosten van de data?

Nee, de kosten van de data blijven. Daarnaast betaal je voor de licentie van deze app. Deze factuur ontvang je van ACI, de bouwer van de app.

Kan ik de Microsoft Dynamics app kosteloos testen?

Alle modules (m.u.v. de Adres Validator) kunnen worden getest. Een proefaccount kan worden gedownload via de Appsource: https://appsource.microsoft.com/nl/product/dynamics-365/acibv1625040106818.koppeling_handelsregister

Modules & data

Hoe werkt de updateservice?

Met de updateservice kan je zelf bepalen welke bedrijven je wilt updaten aan de hand van een volglijst. De bedrijven die wilt updaten zet je op je volglijst. Let op dat de volglijst in CRM altijd synchroon moet lopen met de volglijst op het Webservices account. D.m.v. de knop ‘Synchroniseer update lijst’ zorg je ervoor dat de lijsten gesynchroniseerd worden. Daarna kun je de updates gaan ophalen. Je bepaalt zelf welke mutaties je per veld doorvoert op de accountkaart. Uiteraard is het ook mogelijk om alle velden automatisch in één keer te verwerken.

Hoe zet ik accounts op de volglijst?

Je kunt 250 accounts per keer op de volglijst zetten. Belangrijk is dat deze lijst synchroniseert met de updatelijst van het Webservices account. D.m.v. de knop ‘Synchroniseer update lijst’ zorg je ervoor dat de lijsten gesynchroniseerd worden.

Hoe wordt de Creditsafe data ingeladen in de Credit Check?

De Creditsafe data kan zowel via XML als via PDF worden opgehaald. De data via PDF is iets uitgebreider dan het XML. Je betaald per keer dat de data wordt opgehaald. In de instellingen van deze module kan je aangeven in welke vorm (XML of PDF) je de data wilt ophalen.

Is het mogelijk om een historisch uittreksel op te halen?

Nee, het is alleen mogelijk om een nieuw uittreksel op te halen. Dit uittreksel wordt onder de klantkaart (bij Notities) opgeslagen.

Kan ik zelf aangeven wie welke data mag ophalen?

Ja,  de app werkt met rollen en rechten die toegewezen kunnen worden. Dit gaat tot het installeren van de applicaties tot aan het wel of niet ophalen van data.

Release notes

Release notes januari 2021

Staat je vraag er niet bij?

Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Neem contact op