1
2
3
4
5

In 1 minuut advies over de juiste dataoplossing voor klantacceptatie

Voor een gezonde bedrijfsvoering is een datagedreven klantacceptatiebeleid essentieel. Dit betekent dat je potentiële klanten altijd screent op basis van accurate bedrijfsinformatie en volgens een uniform proces voordat je een zakelijke relatie aangaat. Zo voorkom je wanbetalingen, reputatieschade en boetes. Daarnaast verhoog je je klanttevredenheid met een datagedreven klantacceptatiebeleid. Klanten hoeven daarmee namelijk niet langer allerlei vragenlijsten in te vullen voor acceptatie. Welke dataoplossing het beste bij jouw organisatie en klantacceptatiebeleid past, hangt af van een aantal factoren. Beantwoord 3 korte vragen en wij geven je advies.

Liever persoonlijk advies op maat? Neem contact op met een van onze accountmanagers. We helpen je graag verder.

Start de klantacceptatie adviestool
Keuzehulp_Denise
Vorige stap

1. Wil je het klantacceptatieproces automatiseren?

Het is mogelijk om een aantal stappen in het klantacceptatieproces te automatiseren. Denk aan verificatie van de klant door het ophalen van verschillende bedrijfsgegevens, het vaststellen van de Ultimate Benificial Owner (UBO) en de compliance check. Klanten worden dan altijd op basis van dezelfde parameters gecheckt en het aantal handmatige handelingen is minimaal.

Volgende vraag
Keuzehulp_Denise
Vorige stap

2. Wil je het klantacceptatieproces integreren in je eigen systeem?

Het is mogelijk om het klantacceptatieproces te integreren in je CRM-systeem of in je klantacceptatiesysteem. Je kunt er ook voor kiezen om het klantacceptatieproces uit te voeren in een aparte tool met geautomatiseerde workflow van een derde partij.

Volgende vraag
Keuzehulp_Denise
Vorige stap

3. Is het belangrijk dat de dataoplossing voor klantacceptatie binnen enkele werkdagen staat?

Naar het advies
Keuzehulp_Denise

Deze dataoplossing voor klantacceptatie past het beste bij jouw klantacceptatieproces:

Online portal

In het online portal is alle informatie voor klantacceptatie per bedrijf gebundeld in een organisatieprofiel. Zoek het gewenste bedrijf op, achterhaal het moederbedrijf en doe de compliance checks die nodig zijn.

Diepgaande informatie: meest volledige informatie waardoor je zakelijke risico’s beperkt
Meteen aan de slag: geen implementatietijd nodig
Actueel: beschik continu over de meest actuele bedrijfsinformatie
API's

Met API’s wordt alle relevante bedrijfsinformatie die nodig is voor klantacceptatie automatisch en op maat toegevoegd aan je eigen systeem. Denk aan je klantacceptatiesysteem, CRM- of ERP-systeem.

Diepgaande informatie: meest volledige informatie waardoor je zakelijke risico’s beperkt
Flexibel: beschik alleen over de informatie die voor jouw klantacceptatieproces relevant is
Actueel: beschik continu over de meest actuele bedrijfsinformatie
Datalevering op maat

Met een datalevering op maat ontvang je een los bestand met actuele en complete bedrijfsinformatie die nodig is voor klantacceptatie doeleinden. Dit kan eenmalig of op continue basis.

Diepgaande informatie: meest volledige informatie voor klantacceptatie
Flexibel: beschik alleen over de informatie die voor jouw klantacceptatieproces relevant is
Meteen aan de slag: geen implementatietijd nodig
KYC.app

De KYC.app is een alles-in-1 workflow tool die alle relevante bedrijfsinformatie verzamelt. Daarmee doorloopt de tool de complete workflow voor klantacceptatie en het checken van leveranciers automatisch in 5 stappen. Binnen enkele minuten is je klantdossier gevuld, beoordeeld en gearchiveerd in een audit trail.

Bewezen proces: workflow met de benodigde stappen in samenwerking met compliance experts zijn gedefinieerd
Meteen aan de slag: geen implementatietijd nodig
Alles-in-1 tool: geen andere tooling nodig om het gehele klantacceptatieproces te doorlopen
Data-integratie CRM

Met kant-en-klare data-integraties voor Salesforce en Microsoft Dynamics start je je klantacceptatieproces direct vanuit deze CRM-systemen. De data-integraties zijn speciaal voor Salesforce en Microsoft Dynamics ontwikkeld.

Standaard proces in eigen CRM-systeem: workflow met de benodigde stappen zijn gedefinieerd
Actueel: beschik continu over de meest actuele bedrijfsinformatie
Snel van start: weinig implementatietijd en capaciteit nodig

Advies op maat

Wil je meer weten over de dataoplossing die het beste bij jouw organisatie en klantacceptatieproces past? Vul onderstaand formulier in en een consultant neemt binnen 1 werkdag contact met je op.

Wij gebruiken jouw gegevens om contact met je op te nemen. Lees hierover meer in ons privacy statement.