Audiences voor LinkedIn.
- Target gerichte B2B audiences.
- Verhoog de conversies van Social Media campagnes.
- Geneer meer leads door gepersonaliseerde content.
Blijven de resultaten van je campagnes achter en lukt het niet om doelstellingen te halen? Laat onze data je helpen! Verhoog de conversies van je online campagnes met kant-en-klare B2B audiences.
Met B2B audiences bereik je eenvoudig de meest waardevolle doelgroepen voor jouw producten of diensten. De B2B audiences zijn o.a. in te zetten op LinkedIn, de online platformen van FD Mediagroep en voor e-mailmarketing. Zo worden online marketingcampagnes nog gerichter.
Ben je het zat dat je campagne-uitingen worden getoond aan bedrijven die niet binnen je doelgroep vallen? Of lukt het je als sales niet om juist die bedrijven te vinden die nu willen kopen? Zorg dat online campagnes beter converteren door te werken met onze B2B audiences.
B2B audiences zijn er op verschillende niveaus. Het is mogelijk een audience samen te stellen op basis van harde kenmerken, zoals branche, aantal werknemers of bepaalde trefwoorden die vaak voorkomen op websites. Daarmee kun je de behoefte aan jouw producten of diensten behoorlijk goed voorspellen.
Hieronder zie je onze kant-en-klare B2B audiences. Deze zijn samengesteld op basis van bedrijfseigenschappen, bedrijfsgedrag en veranderingen bij bedrijven. Het is ook mogelijk een audience op-maat te laten maken.
Beschikt een organisatie over een webshop? Wordt het bedrijfspand gehuurd of is het pand eigendom van het bedrijf? Op basis van verschillende eigenschappen hebben we unieke selecties gemaakt.
Audiences o.b.v. bedrijfseigenschappen:
Branche
Bedrijven binnen een bepaalde branche.
Bedrijfsgrootte
Bedrijven met een bepaald aantal werknemers.
Start ups
Jonge bedrijven met een vernieuwend idee en gericht op snelle groei.
Scale ups
Bedrijven met minstens tien medewerkers en die gedurende drie jaar minstens 20 procent per jaar zijn gegroeid.
Familiebedrijven
Bedrijven die eigendom zijn en/of geleid worden door leden van één familie.
Jubilarissen
Bedrijven die in een bepaalde periode een jubileum vieren.
Webshops
Bedrijven die een webshop zijn of beschikken over een webshop.
Bedrijven met een verouderd wagenpark
Bedrijven waarbij de bedrijfswagens aan vervanging toe zijn.
Pandeigenaren
Bedrijven die hun bedrijfspand in eigendom hebben.
Internationale bedrijven
Bedrijven met één of meer vestigingen in het buitenland (per land te selecteren).
Voor welke aankoopargumenten is een bedrijf gevoelig? Doet een bedrijf vooraf diepgaand marktonderzoek voordat zij beslissen met welke leverancier ze in zee gaan? Of is een goed gevoel bij een leverancier hebben een doorslaggevende factor? Op basis van het gedrag van bedrijven hebben we kant-en-klare doelgroepen geselecteerd. Hiermee wordt het mogelijk potentiële klanten heel gericht te benaderen.
Audiences o.b.v. bedrijfsgedrag:
MVO (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen) gerichte bedrijven
Bedrijven die actief zijn met duurzaam ondernemen.
Early adopters
Bedrijven die als eerste een bepaald product of een bepaalde technologie beginnen te gebruiken.
Impulsieve kopers
Bedrijven die gevoelig zijn om te switchen/ iets nieuws te proberen.
Bedrijven met een verouderde web-omgeving
Bedrijven die op korte termijn een nieuwe website nodig hebben.
Nieuwe auto kopers
Bedrijven die nieuwe (bedrijfs)auto’s kopen.
2e hands auto kopers
Bedrijven die 2e hands (bedrijfs)auto’s kopen.
Faciliterende bedrijven
Bedrijven en instellingen die ingericht zijn op het ontvangen van veel bezoekers
Ieder bedrijf maakt veranderingen door. Denk aan een wijziging van het management of een productintroductie. Die veranderingen brengen vaak nieuwe behoeften met zich mee en zijn voor organisaties meestal een ideaal moment om bestaande leveranciers tegen het licht te houden.
Audiences o.b.v. veranderingen bij bedrijven:
Bedrijven in ontwikkeling
Bedrijven die onlangs positief in het nieuws zijn geweest.
Groeiende bedrijven (in locaties)
Bedrijven die onlangs een nieuwe locatie hebben geopend.
Groeiende bedrijven (in medewerkers)
Bedrijven die groeien in het aantal medewerkers.
Bedrijven met een verandering in het bestuur
Bedrijven die onlangs een nieuwe bestuurder hebben aangesteld.
Bedrijven in beweging
Bedrijven waar onlangs een overname, verzelfstandiging of samenvoeging heeft plaatsgevonden.
Innovatieve bedrijven
Bedrijven die openstaan voor vernieuwing.
Bedrijven met openstaande vacatures.
Bedrijven die op zoek zijn naar nieuw personeel.
Verhuizers
Bedrijven die onlangs verhuisd zijn.
Ben je het zat dat je campagne-uitingen worden getoond aan bedrijven die niet binnen je doelgroep vallen? Of lukt het je als sales niet om juist die bedrijven te vinden die nu willen kopen? Zorg dat online campagnes beter converteren door te werken met onze B2B audiences.
B2B audiences zijn er op verschillende niveaus. Het is mogelijk een audience samen te stellen op basis van harde kenmerken, zoals branche, aantal werknemers of bepaalde trefwoorden die vaak voorkomen op websites. Daarmee kun je de behoefte aan jouw producten of diensten behoorlijk goed voorspellen.
Hieronder zie je onze kant-en-klare B2B audiences. Deze zijn samengesteld op basis van bedrijfseigenschappen, bedrijfsgedrag en veranderingen bij bedrijven. Het is ook mogelijk een audience op-maat te laten maken.
Beschikt een organisatie over een webshop? Wordt het bedrijfspand gehuurd of is het pand eigendom van het bedrijf? Op basis van verschillende eigenschappen hebben we unieke selecties gemaakt.
Audiences o.b.v. bedrijfseigenschappen:
Branche
Bedrijven binnen een bepaalde branche.
Bedrijfsgrootte
Bedrijven met een bepaald aantal werknemers.
Start ups
Jonge bedrijven met een vernieuwend idee en gericht op snelle groei.
Scale ups
Bedrijven met minstens tien medewerkers en die gedurende drie jaar minstens 20 procent per jaar zijn gegroeid.
Familiebedrijven
Bedrijven die eigendom zijn en/of geleid worden door leden van één familie.
Jubilarissen
Bedrijven die in een bepaalde periode een jubileum vieren.
Webshops
Bedrijven die een webshop zijn of beschikken over een webshop.
Bedrijven met een verouderd wagenpark
Bedrijven waarbij de bedrijfswagens aan vervanging toe zijn.
Pandeigenaren
Bedrijven die hun bedrijfspand in eigendom hebben.
Internationale bedrijven
Bedrijven met één of meer vestigingen in het buitenland (per land te selecteren).
Voor welke aankoopargumenten is een bedrijf gevoelig? Doet een bedrijf vooraf diepgaand marktonderzoek voordat zij beslissen met welke leverancier ze in zee gaan? Of is een goed gevoel bij een leverancier hebben een doorslaggevende factor? Op basis van het gedrag van bedrijven hebben we kant-en-klare doelgroepen geselecteerd. Hiermee wordt het mogelijk potentiële klanten heel gericht te benaderen.
Audiences o.b.v. bedrijfsgedrag:
MVO (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen) gerichte bedrijven
Bedrijven die actief zijn met duurzaam ondernemen.
Early adopters
Bedrijven die als eerste een bepaald product of een bepaalde technologie beginnen te gebruiken.
Impulsieve kopers
Bedrijven die gevoelig zijn om te switchen/ iets nieuws te proberen.
Bedrijven met een verouderde web-omgeving
Bedrijven die op korte termijn een nieuwe website nodig hebben.
Nieuwe auto kopers
Bedrijven die nieuwe (bedrijfs)auto’s kopen.
2e hands auto kopers
Bedrijven die 2e hands (bedrijfs)auto’s kopen.
Faciliterende bedrijven
Bedrijven en instellingen die ingericht zijn op het ontvangen van veel bezoekers
Ieder bedrijf maakt veranderingen door. Denk aan een wijziging van het management of een productintroductie. Die veranderingen brengen vaak nieuwe behoeften met zich mee en zijn voor organisaties meestal een ideaal moment om bestaande leveranciers tegen het licht te houden.
Audiences o.b.v. veranderingen bij bedrijven:
Bedrijven in ontwikkeling
Bedrijven die onlangs positief in het nieuws zijn geweest.
Groeiende bedrijven (in locaties)
Bedrijven die onlangs een nieuwe locatie hebben geopend.
Groeiende bedrijven (in medewerkers)
Bedrijven die groeien in het aantal medewerkers.
Bedrijven met een verandering in het bestuur
Bedrijven die onlangs een nieuwe bestuurder hebben aangesteld.
Bedrijven in beweging
Bedrijven waar onlangs een overname, verzelfstandiging of samenvoeging heeft plaatsgevonden.
Innovatieve bedrijven
Bedrijven die openstaan voor vernieuwing.
Bedrijven met openstaande vacatures.
Bedrijven die op zoek zijn naar nieuw personeel.
Verhuizers
Bedrijven die onlangs verhuisd zijn.
Stap 1. Boodschap bepalen
Bepaal de boodschap voor jouw campagne en creëer de content.
Stap 2. Audience selecteren
Kies één of meer van de 25 B2B audiences die passen bij jouw boodschap. Denk bijvoorbeeld aan bedrijven die juist nu groeien, bedrijven die duurzaamheid belangrijk vinden of familiebedrijven.
Stap 3. Kanaal kiezen
Kies het kanaal waar je de B2B audience wilt benaderen. Target deze B2B-doelgroepen eenvoudig via bijvoorbeeld LinkedIn en/of e-mailmarketing en verhoog je conversies.
Wil je meer weten over de mogelijkheden van onze B2B audiences voor jouw organisatie? Of ben je benieuwd naar de kosten? Vul onderstaand formulier in en we nemen binnen 1 werkdag vrijblijvend contact met je op.
Liever direct contact?
Bel 020 – 2400 400 of mail naar service@company.info.