B2B Online Targeting.

Verhoog de effectiviteit van je online campagnes met kansrijke B2B audiences

Blijven de resultaten van je campagnes achter en lukt het niet om doelstellingen te halen? Laat onze data je helpen! Verhoog de conversies van je online campagnes met kant-en-klare B2B audiences.

Met B2B audiences bereik je eenvoudig de meest waardevolle doelgroepen voor jouw producten of diensten. De B2B audiences zijn o.a. in te zetten op LinkedIn, de online platformen van FD Mediagroep en voor e-mailmarketing. Zo worden online marketingcampagnes nog gerichter.

Bepaal het gewenste kanaal.

De B2B audiences zijn in te zetten op LinkedIn, de online platformen van FD Mediagroep en voor e-mailmarketing.

Audiences voor LinkedIn.

 

  • Target gerichte B2B audiences.
  • Verhoog de conversies van Social Media campagnes.
  • Geneer meer leads door gepersonaliseerde content.

Audiences voor websites FD.

 

  • Bereik het juiste publiek met je advertenties op de online platformen van FD Mediagroep.
  • Benader je zakelijke doelgroep zonder gebruik te maken van third-party cookies.
  • Verlaag je CPA met minimaal 40%.

Audiences voor e-mailmarketing.

 

  • Richt e-mailcampagnes alleen op bedrijven met de hoogste kans op conversie.
  • Verhoog je open rates, doorklikratio’s en conversieratio’s.
  • Genereer meer kwalitatieve leads door gepersonaliseerde content.

Vind de meest waardevolle audiences voor je advertenties.

Ben je het zat dat je campagne-uitingen worden getoond aan bedrijven die niet binnen je doelgroep vallen? Of lukt het je als sales niet om juist die bedrijven te vinden die nu willen kopen? Zorg dat online campagnes beter converteren door te werken met onze B2B audiences.

 

B2B audiences zijn er op verschillende niveaus. Het is mogelijk een audience samen te stellen op basis van harde kenmerken, zoals branche, aantal werknemers of bepaalde trefwoorden die vaak voorkomen op websites. Daarmee kun je de behoefte aan jouw producten of diensten behoorlijk goed voorspellen.

 

Hieronder zie je onze kant-en-klare B2B audiences. Deze zijn samengesteld op basis van bedrijfseigenschappen, bedrijfsgedrag en veranderingen bij bedrijven. Het is ook mogelijk een audience op-maat te laten maken.

 

Eigenschappen

Beschikt een organisatie over een webshop? Wordt het bedrijfspand gehuurd of is het pand eigendom van het bedrijf? Op basis van verschillende eigenschappen hebben we unieke selecties gemaakt.

Audiences o.b.v. bedrijfseigenschappen:

  • Branche
    Bedrijven binnen een bepaalde branche.

  • Bedrijfsgrootte
    Bedrijven met een bepaald aantal werknemers.

  • Start ups
    Jonge bedrijven met een vernieuwend idee en gericht op snelle groei.

  • Scale ups
    Bedrijven met minstens tien medewerkers en die gedurende drie jaar minstens 20 procent per jaar zijn gegroeid.

  • Familiebedrijven
    Bedrijven die eigendom zijn en/of geleid worden door leden van één familie.

  • Jubilarissen
    Bedrijven die in een bepaalde periode een jubileum vieren.

  • Webshops
    Bedrijven die een webshop zijn of beschikken over een webshop.

  • Bedrijven met een verouderd wagenpark
    Bedrijven waarbij de bedrijfswagens aan vervanging toe zijn.

  • Pandeigenaren
    Bedrijven die hun bedrijfspand in eigendom hebben.

  • Internationale bedrijven
    Bedrijven met één of meer vestigingen in het buitenland (per land te selecteren).

Gedrag

Voor welke aankoopargumenten is een bedrijf gevoelig? Doet een bedrijf vooraf diepgaand marktonderzoek voordat zij beslissen met welke leverancier ze in zee gaan? Of is een goed gevoel bij een leverancier hebben een doorslaggevende factor? Op basis van het gedrag van bedrijven hebben we kant-en-klare doelgroepen geselecteerd. Hiermee wordt het mogelijk potentiële klanten heel gericht te benaderen.

Audiences o.b.v. bedrijfsgedrag:

  • MVO (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen) gerichte bedrijven
    Bedrijven die actief zijn met duurzaam ondernemen.

  • Early adopters
    Bedrijven die als eerste een bepaald product of een bepaalde technologie beginnen te gebruiken.

  • Impulsieve kopers
    Bedrijven die gevoelig zijn om te switchen/ iets nieuws te proberen.

  • Bedrijven met een verouderde web-omgeving
    Bedrijven die op korte termijn een nieuwe website nodig hebben.

  • Nieuwe auto kopers
    Bedrijven die nieuwe (bedrijfs)auto’s kopen.

  • 2e hands auto kopers
    Bedrijven die 2e hands (bedrijfs)auto’s kopen.

  • Faciliterende bedrijven
    Bedrijven en instellingen die ingericht zijn op het ontvangen van veel bezoekers

Veranderingen

Ieder bedrijf maakt veranderingen door. Denk aan een wijziging van het management of een productintroductie. Die veranderingen brengen vaak nieuwe behoeften met zich mee en zijn voor organisaties meestal een ideaal moment om bestaande leveranciers tegen het licht te houden.

Audiences o.b.v. veranderingen bij bedrijven:

  • Bedrijven in ontwikkeling
    Bedrijven die onlangs positief in het nieuws zijn geweest.

  • Groeiende bedrijven (in locaties)
    Bedrijven die onlangs een nieuwe locatie hebben geopend.

  • Groeiende bedrijven (in medewerkers)
    Bedrijven die groeien in het aantal medewerkers.

  • Bedrijven met een verandering in het bestuur
    Bedrijven die onlangs een nieuwe bestuurder hebben aangesteld.

  • Bedrijven in beweging
    Bedrijven waar onlangs een overname, verzelfstandiging of samenvoeging heeft plaatsgevonden.

  • Innovatieve bedrijven
    Bedrijven die openstaan voor vernieuwing.

  • Bedrijven met openstaande vacatures.
    Bedrijven die op zoek zijn naar nieuw personeel.

  • Verhuizers
    Bedrijven die onlangs verhuisd zijn.

Vind de meest waardevolle audiences voor je advertenties.

Ben je het zat dat je campagne-uitingen worden getoond aan bedrijven die niet binnen je doelgroep vallen? Of lukt het je als sales niet om juist die bedrijven te vinden die nu willen kopen? Zorg dat online campagnes beter converteren door te werken met onze B2B audiences.

 

B2B audiences zijn er op verschillende niveaus. Het is mogelijk een audience samen te stellen op basis van harde kenmerken, zoals branche, aantal werknemers of bepaalde trefwoorden die vaak voorkomen op websites. Daarmee kun je de behoefte aan jouw producten of diensten behoorlijk goed voorspellen.

 

Hieronder zie je onze kant-en-klare B2B audiences. Deze zijn samengesteld op basis van bedrijfseigenschappen, bedrijfsgedrag en veranderingen bij bedrijven. Het is ook mogelijk een audience op-maat te laten maken.

 

Eigenschappen
Gedrag
Veranderingen

Audiences op basis van bedrijfseigenschappen

Beschikt een organisatie over een webshop? Wordt het bedrijfspand gehuurd of is het pand eigendom van het bedrijf? Op basis van verschillende eigenschappen hebben we unieke selecties gemaakt.

Audiences o.b.v. bedrijfseigenschappen:

  • Branche
    Bedrijven binnen een bepaalde branche.

  • Bedrijfsgrootte
    Bedrijven met een bepaald aantal werknemers.

  • Start ups
    Jonge bedrijven met een vernieuwend idee en gericht op snelle groei.

  • Scale ups
    Bedrijven met minstens tien medewerkers en die gedurende drie jaar minstens 20 procent per jaar zijn gegroeid.

  • Familiebedrijven
    Bedrijven die eigendom zijn en/of geleid worden door leden van één familie.

  • Jubilarissen
    Bedrijven die in een bepaalde periode een jubileum vieren.

  • Webshops
    Bedrijven die een webshop zijn of beschikken over een webshop.

  • Bedrijven met een verouderd wagenpark
    Bedrijven waarbij de bedrijfswagens aan vervanging toe zijn.

  • Pandeigenaren
    Bedrijven die hun bedrijfspand in eigendom hebben.

  • Internationale bedrijven
    Bedrijven met één of meer vestigingen in het buitenland (per land te selecteren).

Audience op basis van bedrijfsgedrag

Voor welke aankoopargumenten is een bedrijf gevoelig? Doet een bedrijf vooraf diepgaand marktonderzoek voordat zij beslissen met welke leverancier ze in zee gaan? Of is een goed gevoel bij een leverancier hebben een doorslaggevende factor? Op basis van het gedrag van bedrijven hebben we kant-en-klare doelgroepen geselecteerd. Hiermee wordt het mogelijk potentiële klanten heel gericht te benaderen.

Audiences o.b.v. bedrijfsgedrag:

  • MVO (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen) gerichte bedrijven
    Bedrijven die actief zijn met duurzaam ondernemen.

  • Early adopters
    Bedrijven die als eerste een bepaald product of een bepaalde technologie beginnen te gebruiken.

  • Impulsieve kopers
    Bedrijven die gevoelig zijn om te switchen/ iets nieuws te proberen.

  • Bedrijven met een verouderde web-omgeving
    Bedrijven die op korte termijn een nieuwe website nodig hebben.

  • Nieuwe auto kopers
    Bedrijven die nieuwe (bedrijfs)auto’s kopen.

  • 2e hands auto kopers
    Bedrijven die 2e hands (bedrijfs)auto’s kopen.

  • Faciliterende bedrijven
    Bedrijven en instellingen die ingericht zijn op het ontvangen van veel bezoekers

Audiences op basis van veranderingen bij bedrijven

Ieder bedrijf maakt veranderingen door. Denk aan een wijziging van het management of een productintroductie. Die veranderingen brengen vaak nieuwe behoeften met zich mee en zijn voor organisaties meestal een ideaal moment om bestaande leveranciers tegen het licht te houden.

Audiences o.b.v. veranderingen bij bedrijven:

  • Bedrijven in ontwikkeling
    Bedrijven die onlangs positief in het nieuws zijn geweest.

  • Groeiende bedrijven (in locaties)
    Bedrijven die onlangs een nieuwe locatie hebben geopend.

  • Groeiende bedrijven (in medewerkers)
    Bedrijven die groeien in het aantal medewerkers.

  • Bedrijven met een verandering in het bestuur
    Bedrijven die onlangs een nieuwe bestuurder hebben aangesteld.

  • Bedrijven in beweging
    Bedrijven waar onlangs een overname, verzelfstandiging of samenvoeging heeft plaatsgevonden.

  • Innovatieve bedrijven
    Bedrijven die openstaan voor vernieuwing.

  • Bedrijven met openstaande vacatures.
    Bedrijven die op zoek zijn naar nieuw personeel.

  • Verhuizers
    Bedrijven die onlangs verhuisd zijn.

In 3 stappen een succesvolle online campagne.

Stap 1. Boodschap bepalen
Bepaal de boodschap voor jouw campagne en creëer de content.

Stap 2. Audience selecteren
Kies één of meer van de 25 B2B audiences die passen bij jouw boodschap. Denk bijvoorbeeld aan bedrijven die juist nu groeien, bedrijven die duurzaamheid belangrijk vinden of familiebedrijven.

Stap 3. Kanaal kiezen
Kies het kanaal waar je de B2B audience wilt benaderen. Target deze B2B-doelgroepen eenvoudig via bijvoorbeeld LinkedIn en/of e-mailmarketing en verhoog je conversies.

Meer weten?

Wil je meer weten over de mogelijkheden van onze B2B audiences voor jouw organisatie? Of ben je benieuwd naar de kosten? Vul onderstaand formulier in en we nemen binnen 1 werkdag vrijblijvend contact met je op.

Liever direct contact?
Bel 020 – 2400 400 of mail naar service@company.info.

Meer informatie B2B audiences.

Vul je gegevens in en we nemen binnen 1 werkdag vrijblijvend contact met je op.

Wij gebruiken jouw gegevens om contact met je op te nemen. Lees hierover meer in ons privacy statement.