Vind conversiekansen bij bestaande klanten
Iedere marketingmanager weet: het is veel eenvoudiger om het rendement op een bestaande klant te verhogen dan een nieuwe te werven. Company.info helpt je heel gericht bij het opzetten van microcampagnes op basis van diepgaand klantinzicht. Ontdek hoe je aan de hand van klantprofielen kunt upsellen, de klantwaarde kunt vergroten en de customer journey kunt verbeteren.
Concernanalyse
Maak inzichtelijk met welke bedrijven binnen een concern je al zaken doet en met welke nog niet.Klantprofielanalyse
Vind nieuwe communicatietriggers door nog meer klantinzicht.Churnanalyse
Krijg inzicht in het profiel van ex-klanten en communiceer tijdig met huidige klanten die overeenkomsten vertonen.Responsdata van callcenters en bel-me-niet registraties
Weet welke klanten openstaan voor telefonische benadering en met wie je op andere manieren moet communiceren.Bedrijfsnieuws uit meer dan 1500 bronnen
Ontdek nieuwe verkoopkansen.