Customer journey optimaliseren door actueel klantinzicht.

Ken jij alle nevenlocaties en dochterondernemingen van je klanten? Weet jij waar de cross- en upsell mogelijkheden liggen? En kun je voorspellen bij welke klanten het risico op churn ligt? Company.info geeft je inzicht in marketingkansen bij je bestaande klanten, zodat je hun customer journey kunt optimaliseren.

Vind conversiekansen bij bestaande klanten

Iedere marketingmanager weet: het is veel eenvoudiger om het rendement op een bestaande klant te verhogen dan een nieuwe te werven. Company.info helpt je heel gericht bij het opzetten van microcampagnes op basis van diepgaand klantinzicht. Ontdek hoe je aan de hand van klantprofielen kunt upsellen, de klantwaarde kunt vergroten en de customer journey kunt verbeteren.

  • Concernanalyse
    Maak inzichtelijk met welke bedrijven binnen een concern je al zaken doet en met welke nog niet.

  • Klantprofielanalyse
    Vind nieuwe communicatietriggers door nog meer klantinzicht.

  • Churnanalyse
    Krijg inzicht in het profiel van ex-klanten en communiceer tijdig met huidige klanten die overeenkomsten vertonen.

  • Responsdata van callcenters en bel-me-niet registraties
    Weet welke klanten openstaan voor telefonische benadering en met wie je op andere manieren moet communiceren.

  • Bedrijfsnieuws uit meer dan 1500 bronnen
    Ontdek nieuwe verkoopkansen.

Analyseer je relatiebestand op cross- en upsell potentie

Welke kansen biedt je huidige relatiebestand? Een brede vraag met heel veel antwoorden. Verrijk je huidige relatiebestand met de data uit de Company.info database en voer gerichte analyses uit. Bijvoorbeeld: welke producten of diensten kopen klanten met eenzelfde profiel? Zo krijg je inzichten die je helpen de customer journey te verbeteren.

Er zijn diverse analyses en marketing voorspelmodellen die je inzicht geven in nieuwe marketing- en communicatiekansen bij bestaande klanten. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Analyseer nieuwsfeiten en benader gericht

Een verhuizing, fusie of overname, of de introductie van een nieuw product of nieuw businessmodel zorgt vaak voor nieuwe behoeften. Company.info geeft je gerichte informatie over zaken waarmee jouw klanten in het nieuws zijn geweest. Voer microcampagnes uit met een nieuwsitem als aanleiding. Speel in op de customer journey van een specifieke klant en verhoog zo de conversiekans.

Inzicht in de concernstructuur
Kansen direct spotten
Risico's op churn voorspellen

Meer weten?

Onze consultants leggen graag uit hoe je je customer journey optimaliseert met klantinzicht.

Neem contact op