Blog

Hoe online CRM ondernemers helpt

Benieuwd hoe ondernemers in de dagelijkse praktijk hun klantrelaties managen? Twee ondernemers vertellen in het ondernemersblad De Zaak hun verhaal hoe de CRM-koppeling van Company.info hen:

  • Tijd bespaart
  • Diepgaand klantinzicht geeft
  • Een betere marktpositie oplevert

Company.info_CRM_De Zaak_Logo

Groeien dankzij efficiëntie

“Vooral bij de start van nieuwe projecten helpt de slimme CRM-koppeling van Company.info medewerkers veel tijd te besparen. Wekelijks krijgen we ruim 200 leads aangeleverd. Als we een lead omzetten naar een voor ons serieus project, worden door de koppeling met Company.info alle relevante bedrijfsgegevens automatisch toegevoegd.” – Wouter Wijma, Algemeen Directeur van Ned Air

 

“Meer klanten bedienen zonder meer personeel aan te nemen. Dat is de kunst. Sinds we zijn overgestapt op AFAS online, maken we ook gebruik van de koppeling met Company.info. Daardoor hebben we veel gegevens van (potentiële) klanten snel beschikbaar. Dit werkt echt 500 tot 1000 procent beter.” – Maurice Geilen, Managing Partner/Mede-eigenaar van Vola Leinders Monetarius

Benieuwd naar de ervaringen en tips op het gebied van klantcontact via CRM?
Lees het hele interview in De Zaak.

Probeer de CRM-koppeling gratis uit

Wilt u meer info, een demo of de CRM-koppeling van Company.info gratis testen? Klik hier.

De Zaak_Company.info_Online-CRM

Beeld: De Zaak
Bekijk alle blogberichten