Whitepaper.
Datadriven B2B-targeting: van slim segmenteren tot meer converteren
Datadriven B2B-targeting.
Als marketeer wil je optimaal inspelen op het actuele aankoopgedrag van de B2B-koper. Je moet daarom weten wie je op welk moment, met welke boodschap via welk kanaal moet bereiken. Hier kan actuele, relevante data je bij helpen. Segmenteer slim en converteer meer dankzij datadriven B2B-targeting.
Lees hoe je in 3 stappen een datadriven doelgroep selecteert en kom meer te weten over:
- Slimme methodes voor datadriven B2B-targeting.
- Het bereiken van jouw doelgroep(en) dankzij datadriven content marketing.
- De valkuilen en succesfactoren van datadriven groei.
Meer converteren door slim te segmenteren.
Company.info
“Een grote kans voor bedijven is wanneer sales- en marketingteams bij elkaar gaan zitten om de ideale doelgroep te visualiseren. Deze kennis vertaal je door
naar kenmerken waarmee je de meest relevante leads selecteert. Dit werkt goed als basis voor iedere marketingstrategie. Je maakt dan gebruik van het
potentieel in je organisatie. Want als je alleen kijkt naar data, zie je nieuwe doelgroepen eenvoudig over het hoofd. Juist van die nieuwe doelgroepen
heb je nog geen data. Deze zullen in je data-analyses nooit vanzelf komen bovendrijven.”