Whitepaper: ‘Datadriven online marketing voor B2B’

Als het gaat om online marketing, zijn B2B-organisaties bezig met een flinke inhaalslag ten opzichte van B2C . Een steeds groter deel van het marketingbudget wordt aan online activiteiten besteed en dat is nodig ook. Prospects binnen de B2B leggen namelijk al 80% (!) van de buyer journey af voordat ze pas openstaan voor contact met iemand van sales.

Hoe kan je als B2B-bedrijf het meeste uit je online marketing halen? En hoe creëer je een datadriven online funnel?

 

Download gratis het whitepaper en ontdek hoe je:

 

  • Dankzij de juiste data meer rendement haalt uit je online marketing
  • Zelf een datadriven online funnel creëert die voor een hogere conversie zorgt
  • 30% meer verkopen realiseert dankzij personalisatie
  • De juiste tooling in huis haalt om te starten met datagedreven online marketing
Mockup van de whitepaper datadriven online marketing voor B2B

Download whitepaper 'Datadriven online marketing voor B2B'

4 tips voor meer rendement met personalisatie

Akkoord met de algemene voorwaarden en het privacy statement.