Company.info Inspiratiemiddag
Laat je wijs maken

Met verdiepende parallelsessies voor marketing, sales en compliance

inspiratiemiddagData heeft een enorme impact op het vakgebied van zakelijke professionals in compliance, sales en marketing. De vele nieuwe mogelijkheden volgen elkaar snel op. Van slimme data voor ultrascherpe marktinzichten en effectiever verkopen tot het efficiënter onboarden van nieuwe klanten en voldoen aan nieuwe wetgeving. Ontdek de visie en praktijkervaring van bedrijven als Cushman & Wakefield, Famed en ASR op het gebied van datagedreven werken.

Gedurende deze middag doe je nieuwe ideeën op voor de toekomst. Daarnaast krijg je praktische tips over de inzet van data, waarmee je direct aan de slag kunt.

Aanmelden

Sprekers


Floor van Wakeren

Business Developer
Famed

Frans Kloosterman
Business Developer
Onlinecontracteren.nl

Bas Kroon
Marketing Consultant
Company.info

Ilse Roeleveld – Schmidt
Head of Compliance 
Cushman & Wakefield

Matthijs Tetteroo
CEO
Company.info

Mark Brasser
Product Manager
Company.info

Pieter vermolen
Sales Director
Company.info

Susanne Scherer

Management Consultant
Starling Consultancy

Programma

13.30 – 14.00     Inloop
14.00 – 14.15     Ontvangst
14.15 – 15.00     Eerste sessieronde

Algemeen | Interactieve sessie over de belangrijkste ontwikkelingen in B2B data

Matthijs Tetteroo, Company.info

Privacy-wetgeving, data-lakes, machine learning en meer; de markt van B2B data is continu in ontwikkeling. Dit heeft impact op alle branches. Wat zijn de meest relevante ontwikkelingen en grootste uitdagingen op dit vlak? En speel je hier optimaal op in? Tijdens deze interactieve sessie zal Matthijs Tetteroo, CEO van Company.info, zijn visie delen en ook inzicht geven in hoe Company.info inspeelt op alle ontwikkelingen en uitdagingen.

Algemeen | Van data science naar slimme ontwikkelingen

Mark Brasser, Company.info
Tijdens deze sessie neemt Mark, productmanager van Company.info, je mee door de roadmap en ontwikkelingen van Company.info. Ontdek hoe Company.info data slim toepast door middel van data science en leer hoe je hier nieuwe inzichten uit kunt halen. Tijdens deze sessie is er volop ruimte om vragen te stellen en ideeën naar voren te brengen voor onze roadmap.

 

Van 57 dagen naar 7 minuten; de efficiëntieslag van Famed

Floor van Wakeren en Frans Kloosterman, Famed
Famed, financiële partner voor zorgaanbieders in Nederland, verwerkt 45 miljoen declaraties per jaar. Vorig jaar hebben zij het klantacceptatieproces volledig gedigitaliseerd, inclusief het bepalen van de juiste tekenbevoegden en een digitale handtekening. Dit proces verloopt intussen in 7 minuten, zonder de belangrijke noodzakelijke controles uit het oog te verliezen.  Benieuwd hoe Famed dit heeft gedaan? Frans en Floor leggen het je graag uit.

Marketing | Datagedreven transformaties

Susanne Scherer, Starling Consultancy
Susanne Scherer is gespecialiseerd in het ontwerpen, bouwen en implementeren van een datagedreven organisatie. Tijdens deze sessie deelt Susanne haar ervaringen; hoe bepaal je een heldere en gedragen strategie met concrete doelen voor een datagedreven organisatie? Welke aspecten zijn van belang om hierin mee te nemen? Hoe organiseer je de keten? Waar loop je tegen aan? Hoe borg je een positieve impact op je bottomline resultaat? Dit is een interactieve sessie waarbij je ook zelf de mogelijkheid krijgt om vragen te stellen.

15.00 – 15.30    Break
15.30 – 16.15     Tweede sessieronde

Algemeen | Interactieve sessie over de belangrijkste ontwikkelingen in B2B data

Matthijs Tetteroo, Company.info
Privacy-wetgeving, data-lakes, machine learning en meer; de markt van B2B data is continu in ontwikkeling. Dit heeft impact op alle branches. Wat zijn de meest relevante ontwikkelingen en grootste uitdagingen op dit vlak? En speel je hier optimaal op in? Tijdens deze interactieve sessie zal Matthijs Tetteroo, CEO van Company.info, zijn visie delen en ook inzicht geven in hoe Company.info inspeelt op alle ontwikkelingen en uitdagingen.

Sales | Meer waarde halen uit je leads? Dat kan!

Rondetafelsessie | Company.info 
Tijdens deze interactieve sessie word je uitgedaagd! De volgende vragen komen aan bod: Hoe kom jij momenteel aan je leads? Wanneer is een lead goed en wat is deze waard? Hoe volg je op en hoeveel tijd mag dit kosten? Pieter Vermolen (Commercieel Directeur), Vincent de Pooter (Marketing Directeur) en Caroline Rohling (Accountmanager Relatiebeheer) van Company.info leiden de sessie en delen hun eigen tips en valkuilen. Laat je inspireren door Company.info en je vakgenoten!

Marketing | 1 op 1 communiceren met je online doelgroep

Bas Kroon, Company.info
Bas Kroon, Marketing Consultant, legt in deze sessie uit hoe ASR in samenwerking met Company.info data slim inzet om inzicht te krijgen in het gedrag van klanten en prospects online. Welke data gebruikt ASR hiervoor? Hoe is dit proces ingeregeld en wat doet ASR vervolgens met deze inzichten? Bas geeft je een aantal concrete handvatten waarmee je meer grip en sturing krijgt op jouw online doelgroep.

Compliance | Know your customer.. maar hoe?

Ilse Roeleveld – Schmidt, Cushman & Wakefield
Als organisatie wordt het steeds belangrijker je prospects en klanten volledig te kennen. Niet alleen wetgeving, maar ook de kans op negatieve publiciteit zorgt ervoor dat gedegen onderzoek onmisbaar is om zaken te doen. Daarnaast is het een uitdaging om de juiste werkwijze binnen een organisatie op te stellen en uit te voeren. Ilse Roeleveld-Schmidt, Head of Compliance bij Cushman & Wakefield, weet dit als geen ander. In deze sessie vertelt zij over de zoektocht naar het juist inzetten van data, het partnerschap met Company.info en deelt zij haar ervaringen en uitdagingen binnen het werkveld.

16.15 – 16.30     Afsluiting
16.30 – 17.30     Netwerkborrel

Aanmelden

Meld je snel aan, want het aantal plaatsen is beperkt en vol = vol.

Eerste sessieronde:

Tweede sessieronde:

Je gegevens

Ik ben werkzaam op het gebied van: